Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهآرتور هیز، مدیرعامل سابق و یکی از بنیانگذاران بیتمکس (BitMEX)، پیش‌بینی جسورانه خود در مورد توکن حاکمیتی شبکه اتنا (ENA) را تکرار کرده و معتقد است قیمت این توکن به ۱۰ دلار خواهد رسید.

پیش‌بینی وی با اخبار مثبت پیرامون این اکوسیستم، از جمله پذیرش USDe، استیبل‌کوین منتشرشده توسط اتنا لبز (Ethena Labs) توسط صرافی بای‌بیت (Bybit) به عنوان دارایی وثیقه، مطابقت دارد.

طبق گزارش‌ها، این صرافی همچنین قرار است جفت‌ ارزهای معاملاتی این استیبل‌کوین با بیت کوین و اتریوم را نیز ارائه دهد که تأثیر معناداری بر پویایی بازار و پذیرش آن خواهد داشت.

RamzarzRamzarzخرید سریع ENA!
با یک کلیک اتنا (ENA) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ENA


توکن USDe همچنین در بخش بای‌بیت‌ ارن (Bybit Earn)، جایی که کاربران می‌توانند به کسب سود از توکن‌های خود بپردازند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پس از انتشار این اخبار، بازار واکنش مثبتی نشان داد و قیمت ENA افزایش قابل توجهی را تجربه کرد و تا نزدیکی ۱ دلار صعود کرد. البته در زمان نگارش این خبر، قیمت ENA کمی عقب‌نشینی کرده و به محدوده ۰.۸۹ دلار رسیده است.

ارزش بازار این ارز دیجیتال هم حدود ۱.۳۴ میلیارد دلار ثبت شده است. همچنین، حجم معاملات آن طی این مدت با رشدی ۴۴ درصدی به ۶۲۵ میلیون دلار افزایش یافته است.arthur-hayes-predicts-ena-to-hit-10-as-bybit-integrates-usde-

اخبار مربوط به همکاری جدید و همچنین پیش‌بینی خوش‌بینانه هیز، توجه سرمایه‌گذاران و سفته‌بازان را به رشد بالقوه ارزش ENA جلب کرده است.

ادغام USDe در صرافی بای‌بیت این استیبل‌کوین را در معرض دید قرار خواهد داد و به همین واسطه، استفاده از آن گسترش خواهد یافت. انتظار می‌رود که این موضوع به نوبه خود باعث رشد اکوسیستم اتنا و در نتیجه، رشد قیمت توکن بومی آن یعنی ENA نیز شود.



Source
#پذیرش #استیبلکوین #اتنا #توسط #بایبیت #شانس #صعود #قیمت #ENA #به #۱۰ #دلار #قوت #گرفت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply