Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشرکت سوسکوهانا اینترنشنال (Susquehanna International)، یکی از بزرگترین شرکت‌های مدیریت دارایی، بیش از ۱.۱ میلیارد دلار در صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده و سهام آنها را به پرتفوی خود افزوده است.

سرمایه‌گذاری اخیر این شرکت، نشان‌دهنده یک تغییر قابل‌توجه در استراتژی و تمایل به سمت دارایی‌های دیجیتال است. این اقدام همچنین موجب افزایش اعتماد نسبت به ارزهای دیجیتال، به عنوان یک طبقه دارایی قابل دوام در میان شرکت‌ها و موسسات بزرگ خواهد شد.
سرمایه‌گذاری سوسکوهانا در صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین شامل خرید سهام چندین صندوق اصلی است. بخش بزرگی از این سرمایه (تقریباً ۱.۰۹ میلیارد) به صندوق GBTC شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) اختصاص یافته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علاوه بر این، حدود ۸۳.۷۴ میلیون دلار به سهام FBTC شرکت فیدلیتی (Fidelity)، ۲۳.۶ میلیون دلار به سهام IBIT شرکت بلک‌راک (BlackRock)، ۵۳۶.۱ میلیون دلار به سهام ARKB شرکت آرک (ARK)، ۲۱.۷۱ میلیون دلار به سهام BITB شرکت بیت‌وایز (Bitwise)، ۳.۸۷ میلیون دلار به سهام BRRR شرکت والکری (Valkyrie)، ۱۱.۸ میلیون دلار به سهام BTCO شرکت اینوسکو (Invesco)، ۲۰.۶ میلیون دلار به سهام HODL شرکت ون‌اک (VanEck) و ۱۹.۲۹ میلیون دلار به سهام BTCW شرکت ویزدام‌تری (WisdomTree) اختصاص داده شده است.
سوسکوهانا همچنین سرمایه‌گذاری خود در قراردادهای آتی بیت کوین را افزایش داده است. در همین راستا، این شرکت ۲۵۵.۴۲ میلیون دلار از سهام صندوق BITO شرکت پروشیرز (ProShares) را خریداری نموده است.
همچنین گزارش شده که سوسکوهانا در پی تنظیم مجدد پرتفوی خود، ۱۵ درصد از سهام خود در شرکت مایکرواستراتژی را به فروش رسانده است.
پیش از این نیز گزارش شده بود که شرکت های‌تاور (Hightower) در مجموع ۶۸.۳۵ میلیون دلار از سهام صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین مختلف را خریداری کرده است.
به گفته کارشناسان، اقدامات سوسکوهانا و های‌تاور علاقه مجدد به صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین را تقویت خواهند کرد.



Source
#سیگنال #مثبت #برای #بیتکوین #مدیران #دارایی #در #حال #خرید #میلیاردی #از #ETFها #هستند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply