Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهسویی نتورک (Sui Network) با فن تی‌وی (FanTV)، یک پلتفرم پیشرفته تولید محتوا، وارد همکاری شده است. هدف از این همکاری استراتژیک، توانمندسازی تولیدکنندگان محتوا و بازگرداندن کنترل و سود به خود آنها است.

فن تی‌وی با داشتن جامعه‌ای ۱.۵ میلیون نفری، در حال متحول کردن فضای تولید محتوا است. این پلتفرم با بیش از ۲۰,۰۰۰ تولیدکننده محتوا همکاری دارد و به آنها کمک می‌کند تا با هواداران خود تعامل مستقیم داشته باشند و از طریق آثارشان کسب درآمد کنند.
آمارهای چشمگیر فن تی‌وی تأثیر آن بر اقتصاد تولید محتوا را نشان می‌دهد: ۱.۵میلیون حساب کاربری هوشمند، ۸۰۰,۰۰۰ ساعت تماشای ماهانه و ارائه محتوا در بیش از ۵۰ کشور با زبان‌های مختلف.

RamzarzRamzarzخرید SUI فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک سویی را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید SUI


حال، فن تی‌وی با استفاده از فناوری غیرمتمرکز شبکه سویی، قصد دارد تعاملات بین تولیدکنندگان محتوا و مخاطبان را تقویت کند و اطمینان حاصل نماید که تولیدکنندگان محتوا نه تنها مشارکت‌کننده، بلکه ذی‌نفع اصلی در رشد و توسعه پلتفرم هستند.
در زمان نگارش این خبر، قیمت سویی (SUI) با ۵.۶۷ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۱.۰۴ دلار معامله می‌شود.
در این میان، یک تحلیلگر بازار به نام CryptoPatel با انتشار پستی در پلتفرم X گفته که اگر توکن سویی بتواند با موفقیت سطح مقاومت ۱.۱۵ دلاری را بشکند، می‌توان انتظار یک رشد بیش از ۱۰۰ درصدی و رسیدن به محدوده ۳ دلاری را داشت.blockchain-Sui-Networ


منبع

کریپتو نیوز





Source
#ورود #سویی #به #حوزه #اقتصاد #تولید #محتوا #پیشبینیها #درباره #قیمت #SUI #چه #میگویند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply