Friday, May 10, 2024


با توجه به اطلاعیه نامتعارف سایت رسمی و اکانت X ارز pepe2.0 مبنی بر آپگرید قرارداد هوشند این ارز، خرید این ارز در بخش معاملات سریع تا اطلاع ثانویه بسته می شود و والکس نیز از این به روز رسانی پشتیبانی نمی کند.

کاربرانی که تمایل به برداشت pepe2.0 دارند می توانند از ۳ دی ماه  pepe2.0 خود را برداشت نمایند.

توضیح فنی:

تیم pepe2.0 از دارندگان ارز خود در شبکه های اجتماعی X و سایتش اعلام کرده که تمایل به اضافه کردن قابلیت های جدید برای قرارداد هوشمندش دارد، اما تیم جدید دسترسی به آدرس سازنده ی قرارداد هوشمند قبلی(deployer wallet) ندارند.
به این دلیل از کاربران خواسته اند که قبل از تاریخ ۲۸ دسامبر توکن های pepe2.0 خود را به آدرسی که در سایت و شبکه های اجتماعی اعلام کردند واریز کنند، که بعد از ساختن قرارداد هوشمند جدید، آن را برای دارندگانی که قبلا به این آدرس توکن فرستاده اند، با نسبت ۱:۱ توکن جدید airdrop کنند.

این روال و خواسته ی تیم پپه ۲ برای به روز رسانی توکن ها بسیار نامتعارف می باشد.

در صورتی که آدرس داده شده توسط تیم را در اتراسکن چک کنید خواهید دید که این آدرس یک آدرس معمولی است که به صورت تدریجی بخشی از pepe2.0 ای که توسط این آدرس جمع شده به اتریوم تبدیل شده است. این کار معمولا برای زمانی که یک ارز جدید از یک ارز قدیمی ایجاد می شود برای ساختن liquidity pool در جایی مانند uniswap طبیعی است اما تقریبا همیشه بعد از ساخته شدن کانترکت جدید و به صورت اتوماتیک این کار صورت می گیرد، نه با آدرسی که کلید خصوصی آن را یک فرد سومی در اختیار داشته باشد.

مورد دیگر بسته شدن برداشت صرافی های دیگری که این ارز را ساپورت می کنند مانند kucoin از دیروز و عدم شفافیت و پاسخگویی تیم pepe2.0 موارد دیگری است که بر اساس آن تصمیم به عدم پشتیبانی از به روز رسانی آن گرفته ایم.

لذا کاربران محترم در صورتی که  تمایل به نگه داشتن ارز پپه ۲ خود دارند، حتما آن را برداشت نمایند. در غیر این صورت والکس از ایردراپ این ارز پشتیبانی نمی کند و مسئولیت آن با کاربر می باشد.




#توقف #معاملات #pepe2.0

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply