Thursday, May 9, 2024


sats-ordinals-soar-by-140-on-binance-listing-buzz-top-20-holders-control-1508-million

زمان مطالعه: 2 دقیقهدر اتفاقی شگفت‌انگیز، ارز دیجیتال مبتنی بر میم ساتس (SATS) طی چند ساعت پس از اعلام خبر لیست شدن آن در صرافی بایننس در تاریخ ۱۲ دسامبر، رشد قابل‌توجه ۱۴۰ درصدی را تجربه کرد و باعث ایجاد هیجان بسیار در جامعه کریپتو شد.

طبق گزارش‌ها، بایننس ۱۰۰۰SATS را لیست کرده که ارزش آن، ۱،۰۰۰ برابر ارزش SATS است.sats-ordinals-soar-by-140-on-binance-listing-buzz-top-20-holders-control-1508-millionدر همین حال، داده‌های پلتفرم ردیابی Lookonchain نشان می‌دهند که ۲۰ دارنده برتر توکن SATS اکنون ۳۳۳٫۳ تریلیون واحد از این رمزارز هستند که ارزش تقریبی آنها، حدود ۱۵۰ میلیون دلار است و ۱۵٫۹ درصد از کل عرضه ساتس را تشکیل می‌دهند.

بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای، ۶ نفر از ۲۰ دارنده برتر، توکن‌های SATS خود را از طریق ضرب کردن به دست آورده‌اند و تقریباً ۷۸٫۵۷ میلیون SATS، معادل ۳۵٫۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرده‌اند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که SATS یک توکن مبتنی بر میم است که بر اساس استاندارد توکن BRC-20، توسط یک تیم ناشناس در شبکه بیت کوین توسعه یافته است. همان‌طور که از نام آن پیدا است، SATS نام خود را از مخفف ساتوشی، کوچک‌ترین واحد بیت کوین گرفته است (یک ساتوشی= ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۱ بیت کوین)

مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری در بازار ارزهای دیجیتال، در مورد رمزارز ساتس هم احتیاط و دقت لازم به شدت توصیه می‌شود. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.

نوشته ساتس، میم کوین شبکه بیت کوین، در بایننس لیست شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#ساتس #میم #کوین #شبکه #بیت #کوین #در #بایننس #لیست #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply