Saturday, May 11, 2024



چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) مدیرعامل سابق صرافی ارز دیجیتال بایننس، گفت دقیقا ۱۰ سال پیش در این روز کار خود را ترک کرده و خانه‌اش را فروخته تا وارد بازار بیت کوین شود.

به گزارش والکس و به نقل از utoday، در یک افشاگری غافلگیرکننده، CZ درباره روند نامتعارفی که منجر به موفقیت او در صنعت کریپتو شد، توضیحاتی را به اشتراک گذاشت.

او در دهمین سالگرد تصمیم خود برای ورود به بازار کریپتو گفت؛
۱۰ سال پیش شغلم را رها کردم، خانه‌ام را فروختم و وارد بازار بیت کوین شدم.

چانگ پنگ ژائو البته به سرعت توصیه کرد که مردم کورکورانه از راه او پیروی نکنند. او تاکید کرد که تحمل ریسک در بین افراد متفاوت است. CZ میزان اهمیت ریسک مدیریت شده را برجسته کرد و به طرز طنزآمیزی به توضیح شک و تردید مادرش در آن زمان پرداخت. او گفت که مادرم فکر نمی‌کرد که این تصمیم درستی باشد. 

توضیحات او در لحظه مهمی از زندگی حرفه‌اش رخ می‌دهد، زیرا او پس از محاکمه اخیر در ایالات متحده با چالش‌های قانونی روبرو شده است. CZ اکنون با یک وثیقه ۱۷۵ میلیون دلاری آزاد است و احتمال دارد به ۱۰ سال زندان محکوم شود. برای تقویت دفاعیات خود، ژائو از تخصص حقوقی متیو دیگز (Matthew Diggs) دادستان فدرال سابق که به دلیل رسیدگی به پرونده‌های حقوقی با ریسک بالا شهرت دارد، استفاده کرده است.

آرتور هیز (Arthur Hayes) مدیرعامل سابق BitMEX، نیز مشکلات قانونی CZ را بررسی کرده است. هیز که خود قبلا تجربه مشکلات حقوقی را داشته، از برخورد با CZ و بایننس انتقاد کرد و آن را پوچ خواند و بر ماهیت خودسرانه مجازات‌های تحمیلی دولت تاکید کرد. این شکایت‌ها خطرات ذاتی فضای غیرقابل پیش‌بینی ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد.

نوشته چانگ پنگ ژائو: ۱۰ سال پیش خانه‌ام را فروختم، کارم را ترک کردم و وارد دنیای بیت کوین شدم اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#چانگ #پنگ #ژائو #۱۰ #سال #پیش #خانهام #را #فروختم #کارم #را #ترک #کردم #وارد #دنیای #بیت #کوین #شدم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply