Thursday, May 2, 2024


متولی دارایی‌های صرافی کریپتویی هک شده Mt. Gox مهلت بازپرداخت بدهی‌های آن را یک سال دیگر یعنی تا ۳۱ اکتبر ۲۰۲۴ تمدید کرده است. در نامه‌ای که مورخ ۲۱ سپتامبر توسط متولی بازسازی این صرافی منتشر شده گفته می‌شود که این تمدید ضرب‌الاجل برای تکمیل تمامی مراحل بازپرداخت‌ها تا پیش از تاریخ قبلی آن یعنی ۳۱ اکتبر ۲۰۲۳ ضروری بوده است.

به گزارش والکس و به نقل از cryptoslate، اعضای هیات امنای این صرافی اعلام کردند که موفق به دریافت تاییدیه دادگاه منطقه توکیو برای بازنگری در زمان‌بندی بازپرداخت‌ها شده‌اند. بنابراین، ضرب‌الاجل جدید برای بازپرداخت مبلغ کل، پایه و میانی به ماه اکتبر سال آینده موکول شده است.

بستانکارانی که تاکنون اطلاعات مورد نیاز را ارسال کرده‌اند ممکن است غرامت خود را تا پایان امسال دریافت کنند، اگرچه این برنامه همچنان تحت اصلاحات احتمالی قرار دارد و به تعیین زمان نهایی پرداخت‌ها وابسته است.

در ضمن گفتنی است این اولین باری نیست که متولیان زمان بازپرداخت را تغییر می‌دهند. در اوایل سال جاری، ضرب‌الاجل بازپرداخت Mt. Gox از ۳۰ سپتامبر به ۳۱ اکتبر تغییر کرده بود. به عنوان دلیلی برای این موضوع می‌توان به تمدید مهلت ثبت‌نام بستانکاران از ۱۰ مارس به ۶ آوریل در جهت آغاز فرآیند پرداخت بیت‌ کوین این صرافی اشاره کرد.

این تغییر زمان‌بندی خبر خوشحال‌کننده‌ای برای کسانی که نگران تأثیر احتمالی آن بر قیمت بیت‌ کوین بودند محسوب می‌شود. Mt. Gox یکی از نخستین صرافی‌های حوزه کریپتو بود و در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد. این صرافی در سال ۲۰۱۴ یک هک فاجعه‌بار را تجربه کرد که منجر به سرقت ۸۵۰ هزار بیت کوین آن شد.

بازپرداخت آتی Mt. Gox خسارات وارد شده به در حدود بیش از ۱۰ هزار بستانکار را جبران می‌کند و مبالغ پرداختی همان وجوهی هستند که این صرافی موفق به بازیابی آنها شده است. در حالی که مقدار دقیق وجوه بازیابی شده هنوز فاش نشده است، اما بسیاری انتظار تأثیر احتمالی این فرآیند بر قیمت بیت کوین را دارند.

نوشته مهلت بازپرداخت بیت کوین‌های صرافی Mt Gox یک سال دیگر تمدید شد اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#مهلت #بازپرداخت #بیت #کوینهای #صرافی #Gox #یک #سال #دیگر #تمدید #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply