Wednesday, May 8, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتوسعه‌دهندگان سولانا برای رفع مشکلات ازدحام در این شبکه که طی هفته‌های گذشته باعث افزایش نرخ شکست تراکنش‌ها شده بود، یک به‌روزرسانی فوری منتشر کرده‌اند. این به‌روزرسانی روی شبکه توسعه (devnet) سولانا اعمال شده و از اعتبارسنج‌ها خواسته شده تا برای سنجش کارایی، آن را آزمایش کنند.

طبق گزارش‌ها، در حال حاضر نشانه‌هایی از بهبود اوضاع وجود دارد. فانتوم (Phantom)، مهم‌ترین ارائه دهنده کیف پول در سولانا، اعلام کرده که میزان موفقیت تراکنش‌هایش نسبت به هفته گذشته تقریبا ۵ برابر افزایش یافته است.
همچنین جاکوب کریچ، مدیر روابط توسعه‌دهندگان در بنیاد سولانا، از واکنش جامعه به مشکلات شلوغی در شبکه تقدیر و بر بلوغ روزافزون جامعه توسعه‌دهندگان سولانا تاکید کرد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با وجود بهبود وضعیت تراکنش‌ها، قیمت سولانا همچنان با کاهش روبرو است. طی روز گذشته، قیمت سولانا با ۱۲ درصد کاهش به زیر ۱۴۰ دلار سقوط کرد. البته لازم به ذکر است که این کاهش قیمت SOL، همزمان با افت کلی بازار ارزهای دیجیتال در نتیجه افزایش تنش‌ها بین ایران و اسرائیل بوده است.
در زمان نگارش این خبر، افت قیمتی سولانا در بازه روزانه، حدود ۶.۸۶ درصد بوده و این ارز دیجیتال در محدوده ۱۴۲.۵۰ دلاری معامله می‌شود. در این میان، حجم معاملات ۲۴ ساعته سولانا نیز بیش از ۷۵ درصد افزایش داشته است.
کاهش اخیر قیمت سولانا برای این ارز دیجیتال که از ابتدای سال جاری روند صعودی داشته و حدود ۵۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده، شوک‌آور است.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت سولانا از زمان رسیدن به بالاتر از ۲۰۰ دلار در اواسط مارس، با مشکل مواجه شده و طی هفته گذشته بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است.
فعالان بازار ارزهای دیجیتال نسبت به آینده سولانا هشدار داده‌اند. آنها معتقدند که بسته به موفقیت به‌روزرسانی جدید، احتمال بازگشت قیمت به ۲۰۰ دلار نیز وجود دارد.
با این حال، عدم کارایی این به‌روزرسانی و روند نزولی فعلی می‌تواند منجر به کاهش قیمت سولانا تا ۱۲۰ دلار شود.



Source
#انتشار #بهروزرسانی #فوری #برای #شبکه #سولانا #پس #چرا #روند #قیمت #SOL #کاهشی #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply