Monday, May 20, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهپروژه استیبل‌کوین ریپل که قرار است بر بستر دو بلاکچین ریپل لجر (XRP Ledger) و اتریوم راه‌اندازی شود، پیش از عرضه رسمی با چالش بزرگی از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مواجه شده است. SEC در پرونده اخیر خود، این استیبل‌کوین را به عنوان یک «دارایی رمزارزی ثبت‌نشده» معرفی کرده است.

ریپل در اوایل آوریل از ارز دیجیتال با پشتوانه دلار خود، با هدف برقراری ارتباط بین امور مالی سنتی و ارزهای دیجیتال، رونمایی کرد که نام آن در ماه ژوئن معرفی خواهد شد.
اکنون کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ادعا می‌کند که تقریبا کل تجارت ریپل بر پایه فروش XRP به مشتریان سرویس نقدینگی بر اساس تقاضا (ODL) استوار است و به همین دلیل، باید یک دستور منع دائمی علیه ریپل صادر شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علاوه بر این، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بر لزوم تعیین جریمه سنگین برای ریپل تأکید کرده تا این شرکت برای اقدامات خود مجازات شود. در همین راستا، ریپل بر جریمه‌ای تقریبا ۱۰ میلیون دلاری اصرار دارد، در حالی که کمیسیون SEC معتقد است این جریمه باید معادل سودهای غیرقانونی ریپل باشد.
دعوی حقوقی SEC علیه ریپل که از اواخر سال ۲۰۲۰، به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار با فروش مستقیم توکن XRP به سرمایه‌گذاران نهادی آغاز شد، به نظر می‌رسد به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.
استوارت آلدروتی (Stuart Alderoty)، وکیل ارشد ریپل، ابراز امیدواری کرده که این شرکت بیش از هر زمان دیگری به پایان یافتن این دعوی حقوقی نزدیک است.
وی تاکید کرده که ریپل هیچ اشتباهی مرتکب نشده و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در تلاش است تا مانع از پیشرفت این شرکت شود.






Source
#استیبلکوین #جدید #ریپل #پیش #از #راهاندازی #مورد #حمله #قرار #گرفت #ماجرا #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply