Monday, April 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشیبا اینو (SHIB) طی هفته گذشته و در پی اصلاحات گسترده بازار ارزهای دیجیتال، با افت قیمت مواجه شد. قیمت این میم‌کوین در اوایل هفته گذشته با کاهشی ۱۵ درصدی از ۰.۰۰۰۰۳۰۶۹ دلار به ۰.۰۰۰۰۲۵۸۴ دلار سقوط کرد.

با این حال، به نظر می‌رسد این کاهش قیمت، فرصت خوبی برای نهنگ‌ها بوده تا ذخایر خود را افزایش دهند.
بر اساس داده‌های آن‌چین، برخی از نهنگ‌های جدید در اواسط هفته ۱۸۴ میلیارد توکن SHIB را به ارزش تقریبی ۴.۹ میلیون دلار، از صرافی‌های کوین‌بیس (Coinbase) و بایننس (Binance) برداشت کرده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در بازار ارزهای دیجیتال، معمولا این نهنگ‌ها هستند که قیمت و احساسات را مدیریت و هدایت می‌کنند. قیمت شیبا اینو پس از هفته‌ها صعود در ماه های فوریه و مارس، تا حد زیادی نزولی شده است.
در همین حال، داده‌های پلتفرم اینتودبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهند که در حال حاضر ۱۲۳ نهنگ فروشنده در مقابل ۱۱۷ نهنگ خریدار وجود دارد که باعث نزولی شدن قیمت شده‌اند.
با این حال، خرید اخیر توسط کیف پول‌های جدید و دیگر نهنگ‌های خریدار، نشان می‌دهد که برخی از آنها فکر می‌کنند افت فعلی موقتی است و قیمت به زودی افزایش پیدا خواهد کرد.
در زمان نگارش این خبر، توکن شیبا، ۰.۰۰۰۰۲۸۱۹ دلار قیمت دارد که حدود ۲۰ درصد کمتر از اوج محلی ۰.۰۰۰۰۳۵۹۲ دلاری آن است.
در این میان، به گفته کاپیتان فایبیک (Captain Faibik)، تحلیلگر حوزه کریپتو، یک الگوی تکنیکال جدید در نمودار شیبا اینو ظاهر شده که می‌تواند موجب صعود قیمت آن شود. در این صورت، قیمت SHIB می‌تواند در هفته دوم تا سوم آوریل، حتی به محدوده ۰.۰۰۰۵۸ تا ۰.۰۰۰۶۲ دلار صعود کند.
در کوتاه مدت، صعودی شدن روند می‌تواند باعث غلبه قیمت شیبا بر مقاومت ۰.۰۰۰۰۸ دلاری شود. فعالیت نهنگ‌ها می‌تواند کمک شایانی به شکستن این مقاومت بکند.


#نهنگها #دوباره #در #حال #انباشت #شیبا #قیمت #SHIB #میتواند #به #اوج #۰۰۰۰۰۸ #دلاری #برسد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply