Monday, April 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشیبا اینو (SHIB) پس از کاهش قابل‌توجه قیمت خود در روزهای گذشته، در حال حاضر نشانه‌هایی از بازگشت دارد. افزایش چشمگیر نرخ سوزاندن توکن‌های شیبا، یکی از دلایل اصلی این افزایش قیمت است.

بر اساس داده‌های Shibburn، طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد سوزاندن بیش از ۱۵ میلیون توکن شیبا بوده‌ایم که با افزایش قیمت این توکن همزمان شده است. جامعه‌ شیبا همچنین طی یک هفته گذشته، اقدام به سوزاندن بیش از ۲۲۴ میلیون توکن کرده است.
علاوه بر افزایش نرخ توکن‌سوزی، داده‌های درون زنجیره‌ای نیز حاکی از افزایش پذیرش شیبا اینو هستند. لوسی (Lucie)، مدیر بازاریابی شیبا اینو، با اشاره به افزایش قابل‌توجه تراکنش‌های کل شبکه‌ شیباریوم (Shibarium)، این موضوع را تایید کرد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


رشد تراکنش‌های شیباریوم نشان می‌دهد که محبوبیت اکوسیستم شیبا اینو در بین سرمایه‌گذاران افزایش یافته است.
تحلیل‌های صورت‌گرفته در مورد بازار شیبا نیز امیدوارکننده به نظر می‌رسند. بر اساس داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (CoinGlass)، میزان سود باز شیبا با افزایش ۰.۹۵ درصدی همراه بوده است. این موضوع نشان می‌دهد که علاقه‌ سرمایه‌گذاران به این دارایی در حال افزایش است.
از دیگر عوامل افزایش تقاضا برای شیبا و همچنین، افزایش خوش‌بینی‌ها درباره این رمزارز را می‌توان فهرست شدن آن در نکسو (Nexo) دانست. شیبا اینو در تاریخ ۵ آوریل در نکسو که یک پلتفرم پیشرو در بازار ارز‌های دیجیتال است، لیست شد.
شاخص‌های تکنیکال نیز با نمایش دادن سیگنال‌های خرید، بر میزان خوش‌بینی پیرامون آینده‌ شیبا می‌افزایند. اگرچه شاخص قدرت نسبی (RSI) روی عدد خنثی ۴۹ قرار دارد، اما فشار خرید همچنان در بازار دیده می‌شود.
در زمان نگارش خبر، شیبا اینو با ۲.۵۹ درصد رشد روزانه، در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار معامله می‌شود. با در نظر گرفتن همه عواملی که گفته شد، فعالان بازار ارزهای دیجیتال، افزایش اخیر قیمت شیبا را نشانه‌ای برای پایان روند نزولی و آغاز یک دوره‌ صعودی برای این توکن می‌دانند.


#ظهور #نشانههای #پایان #روند #نزولی #برای #شیبا #اینو #قیمت #SHIB #دوباره #اوج #میگیرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply