Saturday, May 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهعلی مارتینز (Ali Martinez)، یکی از مشهورترین تحلیلگر‌های حوزه ارز دیجیتال، اخیرا در مورد چشم‌انداز آتی قیمت کاردانو (ADA) هشدار داده است. به گفته وی، چشم‌انداز میان مدت تا بلندمدت قیمت این ارز دیجیتال نزولی است.

بر اساس پست مارتینز در پلتفرم X، رکود فعالیت نهنگ‌های کاردانو نشان‌دهنده افت قریب‌الوقوع قیمت این رمزارز و در بهترین حالت، ایجاد یک روند جانبی طولانی مدت است.
طبق نمودارهای به اشتراک گذاشته شده توسط وی، تعداد تراکنش‌های نهنگ‌های کاردانو در پایین‌ترین سطح خود از ۸ فوریه قرار دارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


بر اساس داده‌های موجود، ارزش تراکنش‌های بزرگ کاردانو شامل ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون ADA، از بیش از ۵.۹ میلیارد دلار در اوایل ماه مارس به حدود ۵.۷۹ میلیارد دلار کاهش یافته است.cardano-ada-whale-transactions-paint-ominous-outlook-what-is-happening
داده‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock) نیز بینش‌ها‌یی را درباره این ارز دیجیتال ارائه کرده است. تعداد تراکنش‌های بزرگ حداقل ۱۰۰ هزار دلاری طی ۲۴ ساعت گذشته کاهشی ۱۲.۵ درصدی داشته و به ۱۴.۶۳ میلیارد دلار رسیده است.
اگرچه این رقم ممکن است بزرگ به نظر برسد، اما در مقایسه با ۱۷.۵۲ میلیارد دلار ثبت شده در ۳ آوریل، کاهش چشمگیری داشته است.
در حالی که عوامل بسیاری در بازیابی قیمت یک توکن اهمیت دارند، روند نزولی معاملات بزرگ به این معنی است که این توکن فاقد حمایت نهنگ‌ها است.
در زمان نگارش این خبر، قیمت کاردانو در پی افزایشی ۱.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۵۷۹ دلار رسیده است. با توجه به مطالب گفته شده در مورد نهنگ‌ها، باید دید که آیا این افزایش قیمت ادامه خواهد داشت یا خیر.


#کاهش #فعالیت #نهنگها #در #بازار #کاردانو #سیگنالی #نگرانکننده #برای #قیمت #ADA

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply