Monday, May 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت بیت کوین کش (BCH) که پس از اجرای دومین هاوینگ تاریخ خود در روزهای اخیر، یک روند پرنوسان را تجربه کرده بود، اکنون دوباره صعودی شده است.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته با یک رشد قابل‌توجه، به محدوده ۷۱۰ دلار افزایش یافت که بالاترین سطح آن از اواخر سال ۲۰۲۱ است. اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین کش کمی عقب‌نشینی کرده و به محدوده ۶۹۲ دلار برگشته، اما در بازه روزانه همچنان ۹٫۲۵ درصد رشد دارد. رشد قیمتی این ارز دیجیتال در بازه زمانی هفتگی و ماهانه نیز به ترتیب به ۲۰ و ۵۵ درصد می‌رسد.
بیت‌کوین کش پس از هاوینگ: قیمت BCH به بالاترین سطح از سال ۲۰۲۱ رسید!تحلیلگران بازار این افزایش قیمت بیت کوین کش را به عوامل متعددی نسبت می‌دهند، از جمله رویداد هاوینگ اخیر و احساسات صعودی فعلی در بازار.
بیت کوین کش یک شبکه بلاکچین مبتنی بر الگوریتم اجماع اثبات کار است که در سال ۲۰۱۷ از بیت کوین جدا شد. این شبکه برای تسهیل تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر طراحی شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


کارشناسان بازار خاطرنشان کرده‌اند که هاوینگ بیت کوین کش ممکن است به عنوان پیش‌زمینه‌ای برای هاوینگ بیت کوین عمل کند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، چهارمین هاوینگ بیت کوین قرار است در حدود تاریخ ۲۰ آوریل انجام شود و طی آن، پاداش بلاک ماینرها از ۶٫۲۵ BTC به ۳٫۱۲۵ BTC کاهش یابد.


منبع

کریپتو اسلیت




#بیتکوین #کش #پس #از #هاوینگ #قیمت #BCH #به #بالاترین #سطح #از #سال #۲۰۲۱ #رسید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply