Tuesday, May 7, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبیت‌کوین کش (BCH)، ارز دیجیتالی که در سال ۲۰۱۷ از هارد فورک بیت‌کوین ایجاد شده است، دومین هاوینگ خود را با موفقیت پشت سر گذاشت.

طی این رویداد، پاداش استخراج‌کنندگان بیت‌کوین کش به نصف کاهش پیدا کرد و از ۶.۲۵ به ۳.۱۲۵ واحد BCH رسید. این رویداد در بلاک ۸۴۰,۰۰۰ رخ داد.
قیمت بیت‌کوین کش در ۳۰ روز گذشته با رشد ۳۵ درصدی همراه بود، اما همزمان با هاوینگ، شاهد کاهش قیمت این ارز دیجیتال بودیم که تا حدود ۵۶۳ دلار افت کرد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


اما در ادامه این کاهش قیمتی جبران شد و در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین کش با ۱.۶ درصد افزایش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۶۲۶ دلاری معامله می‌شود. ارزش کل بازار و حجم معاملات ۲۴ ساعته بیت‌کوین کش نیز به ترتیب ۱.۷۲ و ۳.۹۴ درصد افزایش یافته است.
علاوه بر هاوینگ، شبکه بیت‌کوین کش در حال آماده شدن برای یک ارتقای مهم در اواسط ماه می است.
این ارتقا با هدف معرفی الگوریتمی برای تطبیق‌پذیری اندازه بلاک انجام می‌شود و به شبکه بیت‌کوین کش اجازه می‌دهد تا اندازه بلاک را بر اساس میانگین اندازه‌های اخیر تنظیم کند. هدف نهایی این ارتقا، کاهش حملات اسپم و پایین آوردن هزینه‌های تراکنش است.
در این میان، نرخ هش کل شبکه بیت‌کوین کش قبل از هاوینگ با افزایش قابل‌توجهی روبرو شد و به بیش از ۸ اگزاهش در ثانیه (EH/s) رسید.
با این حال، پس از هاوینگ، این نرخ در حدود ۳.۷۸ اگزاهش در ثانیه تثبیت شده است. این نوسان نرخ هش، نتیجه سازگاری استخراج‌کنندگان با پاداش‌های پایین‌تر و تلاش برای حفظ سودآوری است.
اکنون واکنش بازار به این تحولات، برای تعیین مسیر کوتاه‌مدت و بلندمدت بیت‌کوین کش، به ویژه در مقایسه با بیت‌کوین که در حال نزدیک شدن به رویداد هاوینگ خود است، بسیار مهم خواهد بود.


#دومین #هاوینگ #بیتکوین #کش #با #موفقیت #اجرا #شد #واکنش #قیمت #BCH #چه #بود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply