Monday, May 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه غیر از رویداد هاوینگ بیت کوین (BTC)، چند اتفاق دیگر در بازار کریپتو در حال رخ دادن است که یکی از مهم‌ترین آنها، رویداد هاوینگ بیت کوین کش (BCH) است.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قبل از افت اخیر بازار کریپتو، قیمت بیت کوین کش برای روزهای متوالی در یک روند صعودی قرار داشت که این موضوع، توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد.
در نتیجه این رالی، قیمت بیت کوین کش با یک رشد ماهانه ۱۲۰ درصدی، به محدوده ۷۰۰ دلار افزایش یافت و رکورد سه ساله خود را شکست.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین کش به محدوده ۶۰۷ دلار عقب‌نشینی کرده، اما در بازه زمانی هفتگی، همچنان یک رشد ۲۵ درصدی دارد.
این ارز دیجیتال با ارزش بازار ۱۱٫۹ میلیارد دلاری خود، اکنون در جایگاه ۱۴ بازار قرار گرفته است.bitcoin-cash-price-top-reasons-why-bitcoin-cash-is-trending
بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، رویداد هاوینگ بیت کوین کش قرار است امروز، ۲ آوریل در بلاک ۸۴۰ هزار اتفاق بیفتد و طی آن، پاداش بلاک از ۶٫۲۵ BCH فعلی به ۳٫۱۲۵ BCH کاهش خواهد یافت.
علاوه بر نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین کش، عوامل دیگری هم در رشد قیمت این رمزارز نقش دارشته‌اند. برای مثال، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) ایالات متحده اخیراً چند ارز دیجیتال، از جمله بیت کوین کش را به عنوان «کالا» معرفی کرد.
در نتیجه انتشار این خبر، کوین بیس اعلام کرد که قصد دارد چند سرویس مرتبط با مشتقات بیت کوین کش را راه‌اندازی کند که به افزایش امنیت و ثبات این شبکه کمک خواهد کرد.
به طور همزمان، تعداد دارندگان بیت کوین کش نیز از ۲۵٫۸۸ میلیون در ۲۱ مارس به ۲۶٫۱۱ میلیون در ۳۱ مارس افزایش یافته است.


#صعود #قیمت #بیتکوین #کش #تا #۷۰۰ #دلار #چرا #BCH #این #روزها #ترند #شده #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply