Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهداده‌های درون زنجیره‌ای و فعالیت‌های معاملاتی اخیر، از فروش قابل توجه اتریوم توسط نهنگ‌ها خبر می‌دهند. این موضوع، نگرانی‌هایی را در مورد اعتماد بلندمدت این گروه از سرمایه‌گذاران به اتریوم ایجاد کرده است.

طبق گزارش‌ها، یک تراکنش قابل توجه مربوط به نهنگی است که سال گذشته اتریوم را با قیمت ۱۸۹۰ دلار خریداری کرده بود.
در آن زمان، این نهنگ، ۱۲۹۰۶ واحد اتریوم (به ارزش تقریبی ۲۴.۳۹ میلیون دلار) را از صرافی بایننس به لیدو منتقل کرد. به تازگی، همین سرمایه‌گذار ۷۰۰۰ واحد اتریوم را از لیدو خارج کرده و دوباره به بایننس منتقل کرده است. این حرکت نشان‌دهنده کسب سود بیش از ۱۶ میلیون دلاری در شرایط نوسانی بازار است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


نمودارهای ارائه‌شده نشان می‌دهند که همزمان با نوسان قیمت اتریوم، تعداد تراکنش‌های بزرگ آن هم کاهش یافته است. این همزمانی، ارتباط احتمالی بین فعالیت نهنگ‌ها و حرکات قیمت را تقویت می‌کند.
به طور خاص، حجم کل تراکنش‌های بزرگ با افت قابل توجهی روبرو شده که با دوره‌های بی‌ثباتی قیمت همخوانی دارد.ethereum-eth-whale-sales-surge-are-whales-giving-up-on-it-ethereum-eth
داده‌های وبسایت IntoTheBlock نیز همبستگی قابل توجهی را بین قیمت اتریوم و تعداد تراکنش‌های بزرگ نشان می‌دهد. کاهش اخیر در حجم تراکنش‌ها، به ویژه در ماه آوریل، با کاهش قیمت اتریوم همزمان شده است.
این همزمانی نشان می‌دهد که فشار فروش از سوی نهنگ‌ها بر قیمت اتریوم تأثیرگذار است. هرچند یک فروش قابل‌توجه به معنای نابودی اتریوم نیست، اما نگرانی‌هایی را در مورد پایداری روندهای فعلی آن ایجاد می‌کند.
فروش دارایی‌های اتریوم توسط نهنگ‌ها ممکن است تحت تاثیر عملکرد نه چندان درخشان اتریوم در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال پیشرو، مانند ریپل و سولانا باشد.
به عبارتی، کندی حرکت اتریوم در بازار پرشتاب ارزهای دیجیتال، می‌تواند باعث شود که دارندگان بزرگ، موقعیت‌های خود را دوباره ارزیابی کنند.



Source
#فروش #سنگین #نهنگها #بازار #اتریوم #را #لرزاند #آینده #این #ارز #دیجیتال #چه #خواهد #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply