Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهپس از تلاش‌های مکرر، بیت‌کوین سرانجام توانست از مقاومت ۶۵ هزار دلاری عبور کند. در همین راستا، همزمان با بهبود قیمت، یک کیف پول خفته بیت‌کوین که از ۱۰ سال پیش فعالیت نداشت، دوباره فعال شده است.

طبق داده‌های پلتفرم Lookonchain، نهنگ بیت‌کوین پشت این کیف پول، کل دارایی خود، یعنی ۶۸۷.۳۳ بیت‌کوین را روز دوشنبه جابجا کرده است. با توجه به قیمت بیت‌کوین در زمان انتقال، ارزش کل تراکنش‌ها به ۴۳.۹۴ میلیون دلار می‌رسد.
نکته قابل توجه این است که نهنگ مذکور، بیت‌کوین‌های خود را در ژانویه ۲۰۱۴ و با قیمت ۹۱۷ دلار به ازای هر واحد، خریده بود. در آن زمان، کل دارایی وی تنها ۶۳۰ هزار دلار ارزش داشت. این اعداد نشان‌دهنده سود خالص ۶۸۷۵ درصدی برای این نهنگ بیت‌کوین است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


سود کلان این نهنگ، احتمال ریزش قیمت را تقویت می‌کند. اگر چنین فروش گسترده‌ای رخ دهد، می‌تواند روند صعودی بیت‌کوین را با اختلال مواجه کند و حتی باعث نزول یا رکود قیمتی شود. این وضعیت، فرصتی را برای معامله‌گران با پوزیشن فروش فراهم خواهد کرد.
همچنین، فعالان بازار که از طریق فروش استقراضی روی کاهش قیمت بیت‌کوین شرط بسته‌اند، به دنبال محدود کردن ضررهای خود و آمادگی برای فشار کوتاه‌مدت هستند.
آخرین اطلاعات نشان می‌دهند که تقریبا ۹۵ درصد از کل لیکوییدیشن‌های صورت‌گرفته در بازار بیت‌کوین مربوط به معاملات شورت بوده است.
در حال حاضر، قیمت بیت‌کوین بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ روزه و ۱۰۰ روزه (EMA-۵۰,۱۰۰) قرار دارد که نشان‌دهنده روند صعودی این ارز دیجیتال در کوتاه‌مدت و بلندمدت است. با وجود این، احتمال وقوع اصلاحات قیمتی جزئی را نیز نمی‌توان نادیده گرفت.
در زمان نگارش خبر، قیمت بیت‌کوین با ۲.۲۶ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، به ۶۵۱۴۵ دلار رسیده است.



Source
#قیمت #بیت #کوین #به #بالای #۶۵هزار #دلار #برگشت #نهنگهای #خفته #دوباره #بیدار #میشوند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply