Thursday, May 9, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقههمان‌‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، قیمت میم کوین محبوب فلوکی (FLOKI) روز گذشته بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت که توجه فعالان بازار را به خود جلب کرد. اما علت اصلی این رشد چشمگیر چه بود؟

گزارش‌های جدید حاکی از آنند که پیشنهاد اخیر برای سوزاندن ۲ درصد از عرضه توکن FLOKI توسط دائوی فلوکی تصویب شده است. طبق گزارش‌ها، نزدیک به ۹۰ درصد از آرا با سوزاندن این توکن‌ها موافق بودند و انتظار می‌رود که این رویداد پس از یک دوره هفت روزه رخ دهد.
بر اساس داده‌های موجود، در این رویداد قرار است ۱۹۰،۹۱۸،۵۸۵،۴۳۱٫۸۴ توکن FLOKI سوزانده شود.

RamzarzRamzarzخرید FLOKI فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز FLOKI رو از ارزپلاس بخری!




خرید FLOKI


به گفته توسعه‌دهنده فلوکی، توکن‌هایی که قرار است سوزانده شوند، از منبع ذخیره‌شده در پل مولتی چین (Multichain) تأمین خواهند شد. مولتی چین پلتفرمی بود که به کاربران اجازه می‌داد توکن‌ها را بین شبکه‌های مختلف انتقال دهند. اما در جولای ۲۰۲۳ و پس از یک سوءاستفاده، بیش از ۱۳۰ میلیون دلار از این پلتفرم به سرقت رفت.
تیم فلوکی می‌گوید که پس از شناسایی چند علائم هشداردهنده در مولتی چین، بلافاصله توکن‌ها را از این پل برداشته و از آن زمان، آنها را در یک کیف پول امن نگه داشته است.
در زمان نگارش این خبر، فلوکی با قیمت ۰٫۰۰۰۱۳ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۳۴٫۵ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد.floki-prices-surge-100-as-burn-proposal-passes
رشد قیمتی این میمی کوین محبوب در بازه‌های زمانی هفتگی و ماهانه نیز به ترتیب به ۲۶۰ و ۳۶۵ درصد می‌رسد.





#علت #رشد #۱۰۰ #درصدی #فلوکی #مشخص #شد #توکنسوزی #تاریخی #FLOKI #در #راه #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply