Friday, May 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال رندر (RNDR) در هفت روز گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. در ۱۸ فوریه، قیمت توکن RNDR در حدود ۵.۶۳ دلار در نوسان بود.

پس از روزها معامله در این محدوده، قیمت RNDR در ۲۱ فوریه و پس از انتشار گزارش درآمد شرکت انویدیا (NVIDIA) در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳، افزایش یافت.
پس از انتشار این گزارش، مشخص شد که درآمد شرکت‌ انویدیا طی این بازه زمانی به ۲۲.۱ میلیارد دلار رسیده است. توکن‌های هوش مصنوعی از جمله رندر، واکنش مثبتی نسبت به این خبر داشتند.

RamzarzRamzarzخرید سریع RNDR!
با یک کلیک رندر توکن (RNDR) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید RNDR


در همین راستا، قیمت توکن RNDR در ۲۳ فوریه به ۸.۰۲ دلار رسید. قیمت این توکن پس از این رشد، یک اصلاح را تجربه کرد و اکنون در محدوده ۷.۵ دلار معامله می‌شود.
با این حال، قیمت رندر در بازه هفتگی همچنان یک رشد ۲۱.۵ درصدی را نشان می‌دهد.filecoin-and-render-rally-investors-turning-to-rebel-satoshi
در این میان، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که رندر به روند صعودی خود ادامه خواهد داد و قیمت آن تا پایان ماه به ۷.۷۹ دلار خواهد رسید.
کارشناسان با توجه به اخبار منتشر شده در ۲۴ فوریه، مبنی بر پیوستن شبکه رندر به بنیاد سولانا برای ایجاد همگرایی بین حوزه‌های هوش مصنوعی و دی‌پین (DePIN)، در مورد پیش‌بینی خود مطمئن‌تر شده‌اند.


منبع

کریپتو نیوز




#رالی #۲۰ #درصدی #رندر #در #یک #هفته #نظر #تحلیلگران #درباره #حرکت #بعدی #RNDR #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply