Thursday, May 16, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه گفته کارشناسان و تحلیلگران بازار، اگرچه ارز دیجیتال اینجکتیو (INJ) پس از رالی صعودی خود در هفته‌های گذشته عقب‌نشینی کرده و در حال تجربه یک فاز اصلاحی است، اما احساسات معامله‌گران در مورد این رمزارز همچنان صعودی باقی مانده است.

اینجکتیو در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ و اوایل سال ۲۰۲۴، شتاب صعودی قابل‌توجهی داشت. برای درک بهتر این موضوع، در نظر بگیرید که قیمت اینجکتیو در طول یک سال گذشته نزدیک به ۱،۰۰۰ درصد افزایش یافت و با تداوم این رالی صعودی در سال ۲۰۲۴، در ۹ ژانویه امسال، به بالاترین سطح تاریخی خود در محدوده ۴۵٫۱۹ دلار رسید.btc-price-soars-injective-and-kangamoon-maintain-bullish-momentum
با این حال، قیمت اینجکتیو از آن زمان کاهش یافته و این رمزارز اکنون در محدوده ۴۰ دلار معامله می‌شود. با وجود این، کارشناسان پس از تجزیه و تحلیل شاخص‌های کلیدی بازار، می‌گویند که این توکن تا ماه مارس می‌تواند در سطح ۴۰ دلار به حمایت برسد و بالاتر برود.

RamzarzRamzarzخرید INJ فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک INJ را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید INJ


در این میان، حجم معاملات اینجکتیو هم در هفته گذشته در یک روند صعودی قرار داشت که در ۲۴ ساعت گذشته نیز، بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته است. در کل، احساسات صعودی پیرامون اینجکتیو می‌تواند منجر به رالی عظیم دیگری برای آن در روزهای آینده شود.


منبع

کوین پدیا




#پیشبینی #یک #رالی #صعودی #عظیم #برای #اینجکتیو #توسط #کارشناسان #بازار

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply