Tuesday, April 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهامروز شاهد حمله نهنگ‌های ریپل به صرافی بایننس برای انتقال موجودی به کیف پول بودیم که در نتیجه آن، قیمت XRP با واکنش قابل‌توجهی روبه‌رو شد.

داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم ویل آلرت (Whale Alert) نشان می‌دهند که در یک چرخش هیجان‌انگیز، امروز یک نهنگ ریپل مقدار ۱۹.۹۹ میلیون توکن XRP به ارزش ۱۰.۶۹ میلیون دلار را از بایننس خریداری کرد. اکنون با نزدیک شدن قیمت ریپل به ۰.۵۴ دلار در زمان نگارش خبر، این انتقال بزرگ به سرعت مورد توجه قرار گرفت.
طبق داده‌های اتر اسکن (Etherscan) این انتقال توسط آدرس کیف پول rhW…QkK انجام شده است. در همین حال، داده‌های مشتقات برای توکن‌های با پشتوانه ریپل، حاکی از افزایش فعالیت بازار بدون ورود سرمایه جدید به بازار است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با این حال، در زمان تراکنش این نهنگ، قیمت ریپل با کاهش اندکی در حال معامله بود و همین موضوع موجب افزایش گمانه‌زنی‌ها مبنی بر پویایی بازار ریپل شد. پس از این تراکنش، نمودار ریپل روند صعودی پیدا کرد و قیمت به ۰.۵۴ دلار نزدیک گردید.
قیمت ریپل نسبت به ۲۴ ساعت گذشته با کاهش جزئی ۰.۰۵ درصدی مواجه شده و با قیمت ۰.۵۳۹۵ دلار معامله می‌شود. نمودارهای وب‌سایت کوین مارکت کپ، یک مسیر صعودی را برای نزدیک شدن قیمت به ۰.۵۴ دلار برای این توکن نشان می‌دهند.
هرچند نوسان‌های ریپل بین ۰.۵۳ دلار و ۰.۵۵ دلار حاکی از عدم جهت‌گیری مطمئن این توکن در جهت صعودی یا نزولی است اما با توجه به تراکنش بزرگ امروز نهنگ ریپل و کاهش عرضه ناشی از این معامله، به نظر می‌رسد پتانسیل این توکن برای افزایش تدریجی قیمت بیشتر خواهد شد.





#نهنگهای #ریپل #به #بایننس #حمله #کردند #آیا #قیمت #XRP #رشد #میکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply