Saturday, May 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه گزارش پلتفرم SpotonChain، یک آدرس مرتبط به شبکه هِرمز (Hermez) پالیگان حدود ۳ میلیون توکن متیک (MATIC) به ارزش تقریبی ۲.۸۵ میلیون دلار را به صرافی کراکن منتقل کرده است.

این آدرس هنوز ۱۶.۸ میلیون متیک به ارزش ۱۶.۱ میلیون دلار در اختیار دارد. با وجود عملکرد قوی متیک، این انتقال بزرگ نگرانی‌هایی را در رابطه با احتمال شکل گرفتن روند نزولی به وجود آورده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


یک معامله‌گر برجسته در رابطه با این موضوع گفت:

قیمت در یک الگوی دیاگونال (diagonal) قرار دارد، بنابراین این امکان وجود دارد که قیمت هم‌اکنون در موج چهارم باشد. البته برای حفظ روند و فشار صعودی، قیمت نباید از ۰.۸۳۲۸ دلار پایین‌تر بیاید.

متیک در بازه هفتگی، ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته و به محدوده ۰.۹۴۵ رسیده است. سال گذشته شبکه هِرمز به عنوان یک رول‌آپ متن باز مبتنی بر فناوری دانش صفر، با پالیگان ادغام شد و در نتیجه، Polygon Hermez شکل گرفت. polygon-matic-transfer-to-exchang
هدف اصلی این ادغام تمرکز بر تکنولوژی زی‌کی-رول‌آپ (zk-rollup) و مخصوصا بهبود مقیاس‌پذیری پرداخت‌ها و انتقال توکن‌ها در بلاکچین اتریوم است.
با وجود نشانه‌های فروش اخیر، زنجیره اثبات سهام پالیگان در ۱۶ فوریه به بالاترین تعداد آدرس فعال روزانه خود یعنی ۸۴۵۳۵۰ دست یافت. رکورد قبلی، ۱۶ ماه پیش با ۸۰۰۰۰۰ آدرس فعال به ثبت رسیده بود.
این نشان‌دهنده رشد مداوم در آدرس‌های منحصربه‌فرد پالیگان است، به طوری که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۱ میلیون آدرس جدید ایجاد شده است.
با این حال، داده‌ها نشان‌دهنده کاهش چشمگیر حجم تراکنش‌های روزانه پالیگان از ۱۶.۴ میلیون تراکنش در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۳ به ۳.۸ میلیون تراکنش در ۱۶ فوریه است.


#جابهجایی #میلیونها #توکن #پالیگان #در #بازار #منتظر #نوسانات #قیمتی #MATIC #باشیم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply