Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا کاهش جزئی قیمت بیت کوین، بازار کریپتو در آخر هفته نسبتا آرام بود. در این میان، توکن‌های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی عملکرد قابل‌توجهی را از خود به نمایش گذاشته‌‌اند.

رشد قیمت این توکن‌ها را می‌توان به افزایش تقاضا برای دارایی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نسبت داد. در همین راستا، جالب است بدانید که با افزایش تقاضا برای تراشه‌های هوش مصنوعی، انویدیا اخیراً به چهارمین شرکت بزرگ جهان تبدیل شده است.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت گراف (GRT) برای پنج روز متوالی افزایش یافت و به بالاترین سطح خود از می ۲۰۲۲ رسید. قیمت این رمزارز نسبت به پایین‌ترین سطح در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱۶۳ درصد افزایش یافته که این موضوع را می‌توان به افزایش تقاضا برای این رمزارز و شبکه آن نسبت داد.

RamzarzRamzarzخرید سریع OCEAN!
با یک کلیک اوشن (OCEAN) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید OCEAN


قیمت ارز دیجیتال فچ.ای‌آی (FET) هم همچنان به رشد خود ادامه داده و به اوج محلی ۰٫۸۳ رسیده است که بالاترین سطح آن از نوامبر ۲۰۲۱ محسوب می‌شود.
در این میان و در بین ۱۰ رمزارز برتر حوزه هوش مصنوعی، ارز دیجیتال اوشن نتورک (OCEAN) بهترین عملکرد را در ۲۴ ساعت گذشته داشته است. در نتیجه این رالی صعودی، قیمت اوشن به ۰٫۷۲ دلار رسید که بالاترین سطح آن از ژانویه ۲۰۲۲ است.
علاوه بر رشد کلی بازار توکن‌های هوش مصنوعی، معرفی محصولات مختلف توسط تیم اوشن نتورک، مانند ان‌اف‌تی‌های داده (Data NFTs)، توکن‌های داده (Data Tokens) و محاسبات داده (Compute-to-Data) نیز، به رشد قیمت توکن OCEAN کمک کرده است.OCEANnetwork-در زمان نگارش این خبر، اوشن با قیمت ۰٫۶۵ دلار معامله می‌شود که یک رشد بیش از ۲۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد.


منبع

اینوستورز آبزرور




#عرض #اندام #دوباره #توکنهای #هوش #مصنوعی #در #بازار #اوشن #پیشتاز #میدان

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply