Tuesday, April 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهداده‌های اسپات آن چین (Spot On Chain) نشان می‌دهد که بلور (BLUR) دیروز ۴۸.۶۶ میلیون توکن به ارزش بیش از ۳۵ میلیون دلار را آزاد کرده است. این توکن‌ها متعاقباً برای توزیع به کوین‌بیس منتقل شدند.

پس از این رویداد، در مجموع بیش از ۵۸۳ میلیون توکن BLUR، به ارزش بیش از ۴۳۷ میلیون دلار، عرضه شده است. از لحاظ تاریخی، قیمت توکن Blur در روزهای منتهی به آزادسازی توکن، افزایش می‌یابد و این موضوع در رویداد اخیر نیز تجربه شده است.
تجزیه و تحلیل تایم‌فریم روزانه نشان می‌دهد که قیمت بلور روند صعودی خود را از ۵ فوریه آغاز کرده است. مهم‌ترین افزایش‌ها در ۱۳ و ۱۴ فوریه رخ داد که طی آن قیمت بیش از ۱۵ درصد جهش کرد و به ۰.۷۴ دلار رسید.another-48m-blur-tokens-hit-the-market-what-next-for-blur-pricesاین اولین بار در نزدیک به یک سال گذشته است که قیمت به این سطح می‌رسد. با وجود کاهش جزئی ۱ درصدی در ۱۵ فوریه، همچنان سطح قیمت ۰.۷ دلار حفظ شده است.
همچنین، اندیکاتور RSI بالای سطح ۶۵ قرار دارد که نشان‌دهنده احتمال ادامه روند صعودی است. داده‌های به‌دست‌آمده از کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) نشان می‌دهد که حجم معاملات بلور طی ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۳۳ درصد کاهش داشته است.

RamzarzRamzarzخرید سریع BlUR!
فقط با 10 هزار تومان بلور را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BlUR


طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، حجم فعلی معاملات تقریباً ۷۴ میلیون دلار است. علاوه بر این، داده‌ها نشان می‌دهد که حجم معاملات طی چند هفته گذشته رو به کاهش بوده است.another-48m-blur-tokens-hit-the-market-what-next-for-blur-prices


منبع

ای‌ام‌بی‌کریپتو




#عرضه #۴۰ #میلیون #توکن #BLUR #به #بازار #قیمت #چه #تغییری #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply