Thursday, May 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقههمان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، میم کوین Doginphire با نماد اختصاری FIRE، مبتنی بر بلاکچین سولانا، این روزها یکی از رمزارزهای ترند بازار است که با رشد چندهزار درصدی قیمت خود، سر و صدای زیادی به پا کرده است. بر اساس داده‌های موجود، میم کوین FIRE تنها چند روز پیش و در ۳۱ ژانویه عرضه شد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


داده‌های سایت کوین مارکت کپ نشان می‌دهند که رشد Doginphire در ۲۴ ساعت گذشته هم ادامه داشته و قیمت این میم کوین در این بازه، بیش از ۱۴۰ درصد افزایش یافته است. به این ترتیب، رشد قیمت FIRE از زمان معرفی آن تاکنون، به بیش از ۴،۱۰۰ درصد می‌رسد.
میم کوین FIRE سولانا همچنان در حال ثبت سودهای چندصد درصدی!
طبق گزارش‌ها، عوامل مختلفی در رشد چشمگیر قیمت Doginphire نقش داشته‌اند، از جمله اطلاعیه صرافی بیت‌مارت مبنی بر لیست کردن این میم کوین در آینده‌ای نزدیک و توییت تیم توسعه‌دهنده درباره لیست شدن FIRE در دو صرافی مطرح.
با این حال، مهم‌ترین عامل می‌تواند توییت اخیر ایلان ماسک باشد. ماسک مستقیماً این میم کوین را تبلیغ نکرده و فقط ایموجی آتش را برای بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج کوین توییت کرده است. اما همین موضوع هم واکنش تیم FIRE را به همراه داشته است.
کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. همان‌طور که بارها در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده، قیمت این نوع رمزارزها به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.


منبع

کوین‌مارکت‌کپ




#میم #کوین #FIRE #سولانا #همچنان #در #حال #ثبت #سودهای #چندصد #درصدی

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply