Thursday, May 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس داده‌های بازار، قیمت میم کوین Doginphire با نماد اختصاری FIRE، مبتنی بر بلاکچین سولانا، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۵۰ درصد افزایش یافته و همین موضوع، آن را به دومین رمزارز ترند بازار تبدیل کرده است.

در همین حال، حجم معاملات FIRE هم به موازات افزایش قیمت پرواز کرده و با ثبت یک رشد ۲۴۷ درصدی، تقاضای بالا برای این میم کوین را نشان می‌دهد.doginphire-fire-crypto-exchange-listingاین رشد چشمگیر در حالی صورت گرفته که FIRE تنها چند روز پیش، در ۳۱ ژانویه عرضه شد.
اما علت این افزایش قیمت چیست؟ طبق گزار‌ش‌ها، صرافی بیت‌مارت اعلام کرده که به «زودی» میم کوین FIRE را لیست خواهد کرد. اگرچه تاریخ دقیقی برای این رویداد تعیین نشده، اما انتشار این اعلامیه ممکن است باعث ایجاد حس فومو یا ترس از دست دادن فرصت (FOMO) شده باشد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علاوه بر این، تیم توسعه‌دهنده این میم کوین هم بدون اینکه جزییات بیشتری ارائه دهد، از لیست شدن FIRE در دو صرافی متمرکز، که یکی از آنها جزو ۱۰ صرافی برتر است، خبر داده است.
اما مهم‌تر از همه اینکه، توییت اخیر ایلان ماسک نیز ممکن است در رشد قیمت Doginphire نقش داشته باشد. لازم به ذکر است که ماسک مستقیماً این میم کوین را تبلیغ نکرده، او فقط ایموجی آتش را برای بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج کوین توییت کرده است.

اما همین موضوع هم کافی بود تا تیم FIRE به آن واکنش نشان دهد.doginphire-fire-crypto-exchange-listing

کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. همان‌طور که بارها در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده، قیمت این نوع رمزارزها به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.


منبع

کوین چپتر




#پرواز #۳۵۰ #درصدی #میمکوین #FIRE #سولانا #توییت #ایلان #ماسک #باز #هم #جنجال #به #پا #کرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply