Thursday, May 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهآربیتروم (ARB)، یک شبکه لایه ۲ (L۲) که بر روی بلاکچین اتریوم (ETH) ساخته شده، با آغاز سال جدید شاهد عملکرد قوی بوده است.قابل ذکر است که این پلتفرم رشد قابل توجهی در حجم معاملات و ارزش‌ توکن بومی خود، ARB داشته است. این حرکت مثبت نشان‌دهنده مسیر امیدوارکننده‌ای برای آربیتروم است.
داده‌های آنچین نشان می‌دهند که حجم معاملات در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) شبکه آربیتروم در هفته گذشته از سایر بلاکچین‌ها از جمله بایننس اسمارت چین (BSC)، سولانا (SOL) و پالیگان (MATIC) پیشی گرفته است. همچنین، در ۵ ژانویه، حجم معاملات DEX در آربیتروم برای مدت کوتاهی از شبکه اصلی اتریوم پیشی گرفت و نقطه عطف قابل توجهی را رقم زد. این دستاورد را می‌توان تا حد زیادی به افزایش سرمایه‌گذارانی نسبت داد که از هزینه‌های تراکنش مقرون‌به‌صرفه این شبکه استفاده می‌کنند.
طبق داده‌ها، ARB یکی از مقرون به صرفه‌ترین شبکه‌ها برای تراکنش بوده که میانگین کارمزد آن ۰.۲۶ دلار است. در مقابل، میانگین کارمزد تراکنش در شبکه اتریوم بیش از ۵ دلار است.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


علاوه بر این، داده‌های دیگر نشان از میانگین ۱۲.۸۵ تراکنش ARB در هر ثانیه دارد که آن را در میان سه شبکه برتر لایه ۲ مبتنی بر اتریوم قرار می‌دهد. بر این اساس، ARB دنباله روی zkSync Era با ۱۸.۳۴ تراکنش در ثانیه و اتریوم با ۱۴.۰۰ تراکنش در ثانیه است. این مسئله نشان دهنده کشش قابل توجه آربیتروم در دورنمای رقابتی راه‌حل‌های لایه ۲ است.
افزایش حجم صرافی‌های غیرمتمرکز و افزایش فعالیت در شبکه منجر به رشد ارزش کل دارایی‌های قفل شده (TVL) در این بلاکچین شده است. از ابتدای سال، آربیتروم شاهد جریان خالص مثبت قابل توجه بیش از ۲۵۰ میلیون دلار بوده که TVL آن را به بالاترین حد خود در ۲.۶۴ میلیارد دلار رسانده است.پیشتازی آربیتروم در بین شبکه‌های لایه دوم اتریوم چه تأثیری بر قیمت ARB دارد؟به‌طور همزمان، ARB هم عملکرد چشمگیری از خود نشان داده است. این ارز دیجیتال در سال جاری بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته و از رمزارزهای پیشرو مانند بیت کوین و اتریوم عملکرد بهتری از خود نشان داده است.


منبع

بی‌این کریپتو




#پیشتازی #آربیتروم #در #بین #شبکههای #لایه #دوم #اتریوم #چه #تأثیری #بر #قیمت #ARB #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply