Thursday, May 9, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر ابتدای هفته و در امری نادر، حجم تراکنش‌های بزرگ شیبا اینو به زیر ۱ تریلیون SHIB سقوط کرد.

روز یکشنبه، حجم معاملات بزرگ شیبا اینو تنها به ۷۲۱.۲۳ میلیارد SHIB رسید. در آن زمان، حجم معاملات بزرگ بر حسب دلار حدود ۶.۷۴ میلیون دلار برآورد شده بود.با این حال، تغییر سریعی در روز دوشنبه، ۸ ژانویه، رخ داد و حجم معاملات بزرگ شاهد افزایش قابل توجه ۱۳۰۰ درصدی بود.
بر این اساس، حجم معاملات از ۷۲۱.۲۳ میلیارد SHIB ثبت‌شده در روز یکشنبه به ۹.۳۸ تریلیون در روز دوشنبه رسید. از لحاظ دلاری نیز، این به معنای رشد از ۶.۴۷ میلیون دلار به ۸۹.۸۸ میلیون دلار است.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


از آن زمان، این روند کمی آهسته‌تر شده، با این وجود، رقم مذکور بسیار بالاتر از پایین‌ترین سطح روز یکشنبه است. بر طبق داده‌ها، حجم تراکنش بزرگ شیبا اینو برای روز سه‌شنبه ۳.۸۶ تریلیون معادل ۳۷.۱۴ میلیون دلار بود که همچنان حدود ۵۰۰ درصد افزایش را نسبت به ارقام روز یکشنبه نشان می‌دهد.
افزایش حجم معاملات بزرگ ذکرشده با سقوط بازار ارز دیجیتال در ۸ ژانویه مصادف شد که نشان‌دهنده سطح بالایی از انباشت این رمزارز است.
در چنین حالتی، انتظار می‌رود که فشار خرید افزایش یافته و در نتیجه، قیمت هم رشد کند. در همین راستا، داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد افزایش یافته و با حذف یک صفر، دوباره به بالای ۰.۰۰۰۰۱ دلار رسیده است.


منبع

بیت‌کوینیست




#افزایش #۱۳۰۰ #درصدی #حجم #معاملات #نهنگها #شیبا #اینو #یک #صفر #کم #کرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply