Tuesday, April 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتوکن بومی اکوسیستم بایننس، بایننس کوین (BNB)، روز سه‌شنبه پس از معرفی چهل و دومین پروژه در لانچ‌پول خود، یعنی پروژه هوش مصنوعی Sleepless AI (AI)، نزدیک به ۱۰ درصد افزایش یافت. به این ترتیب، معامله‌گران بایننس می‌توانند از ۲۸ دسامبر ۲۰۲۳ و به مدت ۷ روز، با استیک کردن توکن‌های BNB، FDUSD و TUSD، نسبت به فارمینگ توکن‌های AI اقدام کنند.
پروژه ارز دیجیتال Sleepless AI یک پلتفرم بازی است که بهترین‌های ویژگی‌های هوش مصنوعی و بلاکچین را با یکدیگر ادغام می‌کند. این شبکه عمدتاً به‌دنبال تغییر صنعت بازی از طریق یک رویکرد متمایز، با اتکا به تخصص قابل‌توجه تیم خود است. بنابراین، با توجه به‌ ظهور و رشد فناوری هوش مصنوعی، دریافت پاداش‌های Sleepless AI می‌تواند مفید باشد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


طبق گزارش‌ها، بایننس همچنین قصد دارد معاملات توکن AI را از تاریخ ۰۴ ژانویه ۲۰۲۴، در پلتفرم خود آغاز کند. جفت‌ ارزهای معاملاتی که قرار است که به این صرافی اضافه شوند، عبارتند از؛ AI/BTC ،AI/USDT،AI/BNB ،AI/FDUSD ،AI/TUSD و AI/TRY. به دنبال انتشار این خبر، قیمت بایننس کوین به طور قابل‌توجهی صعود کرد. در زمان نگارش این خبر، BNB با قیمت ۲۹۲ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۱۰ درصدی نسبت به روز گذشته دارد. ارزش بازار BNB نیز با ۱۰ درصد رشد، به بیش از ۴۴ میلیارد دلار رسیده است. حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال نیز شاهد یک رشد ۱۶۰ درصدی بوده است.


منبع

کوین‌گیپ




#پیشتازی #بایننس #کوین #در #جمع #۱۰ #رمزارز #برتر #علت #رشد #دو #رقمی #BNB #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply