Thursday, May 9, 2024


xrp-forms-largest-bull-flag-in-cryptocurrency-history

زمان مطالعه: 2 دقیقهبررسی نمودار قیمتی ریپل (XRP) نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین الگوی پرچم در تاریخ ارزهای دیجیتال در چارت قیمتی این ارز دیجیتال در حال شکل‌‌گیری است.

این مشاهدات که توسط تحلیل‌گر برجسته ارزهای دیجیتال با نام مستعار Abs، به اشتراک گذاشته شده، تغییرات قیمت XRP را در بازه زمانی ماهانه برجسته می‌کند.

این الگوی پرچم صعودی که از زمان اوج XRP در ژانویه ۲۰۱۸ شکل گرفته، نشان‌دهنده یک روند صعودی بالقوه قابل‌توجه است.xrp-forms-largest-bull-flag-in-cryptocurrency-history

ریپل در ژانویه ۲۰۱۸ به بالاترین قیمت خود در ۳.۸۴ دلار دست یافت، اما پس از آن با کاهش روبرو شد که بخشی از آن به شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ( SEC) از این شرکت و مدیران آن در دسامبر ۲۰۲۰ نسبت داده می‌شود.

علی‌رغم تلاش ریپل برای بازیابی قیمت، این ارز دیجیتال هنوز نتوانسته سقف تاریخی خود را پس بگیرد. Abs معتقد است که چالش‌های قانونی طولانی مدت و حذف از بعضی صرافی‌ها بر عملکرد XRP تأثیر منفی گذاشته است.

با این حال، تجزیه و تحلیل اخیر نشان می‌دهد که این پرچم صعودی شکل‌گرفته در نمودار ماهانه ریپل می‌تواند رشد چشمگیر قیمت آن را به همراه داشته باشد.

میله پرچم در جریان رالی ۲۰۱۷ ایجاد شد، در حالی که حرکت قیمت در سال ۲۰۱۸ پرچم را تشکیل داد. نمودار او نشان می‌دهد که XRP اکنون به سمت اوج پرچم حرکت می‌کند و به دنبال بریک آوت از این الگو است.

قابل ذکر است، بریک آوت احتمالی، همراه با شفافیت قانونی اخیر در قبال XRP، می‌تواند منجر به افزایش قیمت چشمگیر این ارز دیجیتال شود.

این تحلیل‌گر تصمیم گرفت هیچ پیش‌بینی قیمتی نداشته باشد، اما به مخاطبانش این فرصت را داد تا از چهار سناریوی احتمالی قیمت، یکی را انتخاب کنند: کمتر از ۳.۸۴ دلار، ۳.۸۵ دلار تا ۸.۸۰ دلار، ۸.۸۱ دلار تا ۲۲.۳۴ دلار و بالاتر از ۲۲.۳۵ دلار.

نکته جالب توجه این است که حدود ۳۶ درصد از پاسخ‌دهندگان معتقدند که قیمت XRP به بالاتر از ۲۲.۳۵ دلار خواهد رسید.ریپل در حال حاضر با یک رشد ۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۰.۶۲ دلار معامله می‌شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته شکل‌گیری بزرگ‌ترین الگوی پرچم تاریخ در نمودار ریپل! هدف این الگو کجاست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#شکلگیری #بزرگترین #الگوی #پرچم #تاریخ #در #نمودار #ریپل #هدف #این #الگو #کجاست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply