Tuesday, April 30, 2024


binance-coin-could-surprise-on-the-upside-bnb-chain-shows-strength-

زمان مطالعه: 2 دقیقهبنابر تحلیل‌ها، به نظر می‌رسد که توکن بومی صرافی بایننس، بایننس کوین (BNB)، برای یک رشد ۲۰ درصدی آماده است.

در میان رکود گسترده‌‌تر بازار کریپتو، اکثر آلت‌کوین‌ها با فشار نزولی در نمودارهای هفتگی قیمت خود مواجه شده‌اند. با این حال، BNB که در ابتدا از معرکه رشد بازار آلت‌کوین‌ها عقب مانده بود، در حال حاضر قدرتمند شده است.

علی مارتینز، تحلیلگر بازار رمزارزها، یک الگوی سر و شانه معکوس برای بایننس کوین را شناسایی کرده است. طبق گفته وی، شکست صعودی قیمت به بالای خط گردن در ۲۶۱ دلار، BNB را در مسیر رسیدن به هدف ۳۱۰ دلار قرار می‌دهد.binance-coin-could-surprise-on-the-upside-bnb-chain-shows-strength-در حال حاضر، BNB دارای ارزش بازار ۳۷.۴ میلیارد دلار بوده و در محدوده سطح روانی حیاتی ۲۵۰ دلار معامله می‌شود. هدف آن اکنون غلبه بر سطح مقاومتی ۲۵۸ دلار بوده که سطحی محوری برای آغاز روندهای قیمتی اصلی در بازار است.

از سوی دیگر، معیارهای درون زنجیره‌ای نیز حاکی از رشد BNB هستند. در ادامه سه معیار مهم حجم معاملات، تسلط اجتماعی (Social Dominance) و بهره باز (Open Interest) را بررسی می‌کنیم.

داده‌های Santiment نشان می‌دهند که افزایش حجم معاملات BNB از لحاظ تاریخی با اوج‌های قیمتی همبستگی داشته است.

علاوه بر این، تسلط اجتماعی BNB همزمان با قیمت آن افزایش می‌یابد، که نشان‌دهنده ارتباط و پذیرش فزاینده در میان فعالان بازار است. در همین حال، تسلط اجتماعی این دارایی از ۵ دسامبر ۲۰۲۳ رشد مداومی داشته است.

بهره باز، یکی دیگر از معیارهای حیاتی منعکس‌کننده تقاضا برای یک دارایی، از ۱۲ نوامبر روند صعودی ثابتی داشته و در ماه گذشته افزایشی نزدیک به ۳۱ درصد را تجربه کرده است. این روند نشان‌دهنده افزایش تقاضا از سوی خریداران جدید است که از افزایش اخیر قیمت BNB حمایت می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته قدرت‌نمایی بایننس کوین در بازار نزولی رمزارزها! هدف قیمت BNB چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#قدرتنمایی #بایننس #کوین #در #بازار #نزولی #رمزارزها #هدف #قیمت #BNB #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply