Monday, May 6, 2024


رکورد آدرس‌های فعال لایت کوین شکسته شد! تأثیر آن بر قیمت LTC چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقهلایت کوین اخیراً شاهد افزایش فعالیت شبکه بوده و آدرس‌های فعال آن به بالاترین حد خود رسیده است. بر اساس یک توییت از پلتفرم تجزیه و تحلیل داده‌های بلاکچین IntoTheBlock، تعداد آدرس‌های فعال در شبکه لایت کوین در ۸ دسامبر ۲۰۲۳ از ۱.۴ میلیون فراتر رفت.
آخرین افزایش در آدرس‌های فعال لایت کوین کمتر از یک ماه پس از رسیدن به بالاترین سطح شش ماهه ایجاد شد. در اواسط نوامبر گزارش شده بود که آدرس‌های فعال در شبکه لایت کوین به ۹۷۹,۵۵۰ افزایش یافته و رکورد قبلی ۷۱۹,۳۰۰ در ماه می را شکسته است.
رشد گسترده آدرس‌های فعال لایت‌کوین را می‌توان به استاندارد توکن LTC-۲۰ نسبت داد که بر بستر پروتکل‌ اوردینالز لایت کوین ساخته شده است. این استاندارد برای ایجاد توکن‌های قابل‌تعویض در شبکه لایت کوین راه‌اندازی شد.

علاوه بر افزایش آدرس‌های فعال، تعداد کیف‌پول‌های دارای موجودی لایت‌ کوین نیز به بالاترین حد خود رسیده‌ و افزایش بیش از ۴۰ درصدی را از سال تا به امروز ثبت کرده‌ است. همچنین، تعداد تراکنش‌های شبکه در ۱۴ نوامبر به بالاترین رقم تاریخی ۱.۰۹ میلیون رسید که حتی از بیت کوین که حدود ۵۲۳۲۸۴ تراکنش داشت، نیز فراتر رفت.
در حالی که لایت کوین شاهد افزایش فعالیت شبکه است، توکن بومی آن، LTC، همراه با بازار کریپتو، روند صعودی به خود گرفته است. این دارایی رمزارزی در یک رالی آخر هفته به بیت کوین (BTC) و سایر آلتکوین‌ها پیوست و در ۱۰ دسامبر به مرز ۷۷ دلار رسید.
قابل ذکر است که این حرکت صعودی LTC اولین صعود بزرگ آن از زمانی است که سومین رویداد هاوینگ خود را انجام داد. هاوینگ یا نصف شدن پاداش استخراج که هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد، پاداش بلاک استخراج‌کنندگان لایت کوین را به نصف کاهش داد و از ۱۲.۵ LTC به ۶.۲۵ LTC رساند.
از لحاظ تاریخی، هاوینگ باعث افزایش قیمت می‌شود، اما برای لایت کوین این اتفاق نیفتاد. آخرین هاوینگ باعث شد که LTC ساعاتی پس از رویداد، به سمت پایین حرکت کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رکورد آدرس‌های فعال لایت کوین شکسته شد! تأثیر آن بر قیمت LTC چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#رکورد #آدرسهای #فعال #لایت #کوین #شکسته #شد #تأثیر #آن #بر #قیمت #LTC #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply