Wednesday, May 8, 2024


تیم شیبا با پاریس هیلتون شریک شد! ماجرای این همکاری چیست؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقهتیم توسعه‌دهنده شیبا اینو (SHIB) از همکاری با پلتفرم RSTLSS که در بخش وب ۳ و صنعت بازی فعالیت می‌کند، خبر داد. طی این همکاری، قرار است بلاکچین لایه دوم شیباریوم در پلتفرم RSTLSS ادغام شود.
شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده ارشد شیبا اینو، در رابطه با این همکاری بیان داشت که، ما نمی‌توانستیم شریک کامل‌تری برای SHIB و بلاکچین شیباریوم تصور کنیم. ابزار UGC پلتفرم RSTLSS به هر سازنده، اعم از دوبعدی یا سه بعدی، معمولی یا حرفه‌ای، اجازه می‌دهد تا به راحتی یک نام تجاری بسازد و کالاهای دیجیتالی خود را – پوشیدنی‌ها، لوازم جانبی و موارد دیگر که می‌توانند روی آواتارها بارگذاری شوند – در بین پلتفرم‌های مختلف مبادله کند.

لازم به ذکر است که در اوایل سال جاری، پلتفرم RSTLSS با پاریس هیلتون، مدل، بازیگر و خواننده آمریکایی، و شرکت سرگرمی او به نام Media ۱۱:۱۱ وارد همکاری شد.پیشرفت شبکه شیباریوم و گسترش آن به چنین پلتفرم‌هایی، خبر خوبی برای این پروژه و دارندگان میم کوین شیبا اینو است. این شبکه که قصد دارد با بهبود سرعت و کاهش کارمزدهای تراکنش، میم کوین شیبا اینو را بالاتر از رقبای خود قرار دهد، اخیراً چندین نقطه عطف مهم را پشت سر گذاشته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تیم شیبا با پاریس هیلتون شریک شد! ماجرای این همکاری چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#تیم #شیبا #با #پاریس #هیلتون #شریک #شد #ماجرای #این #همکاری #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply