Monday, April 29, 2024


will-cardanos-popularity-be-enough-to-drive-adas-bull-run

زمان مطالعه: 2 دقیقهکاردانو (ADA) در آخرین رالی صعودی بازار عملکرد بسیار خوبی داشت و قیمت این ارز دیجیتال شاهد رشد قابل‌توجه ۱۲ درصدی بود. علی‌رغم عقب‌نشینی فعلی کاردانو، تحلیلگران معتقدند که وضعیت آن می‌تواند همچنان بهتر شود؛ زیرا این رمزارز در عرصه اجتماعی بهتر از همتایان خود عمل کرده است.

در همین راستا، حساب کاربری CryptoDep در X (توییتر) که به‌روزرسانی‌های مربوط به فضای کریپتو را به اشتراک می‌گذارد، در توییت جدید خود گزارش داده که عملکرد کاردانو در جبهه اجتماعی تا ۲۸ اکتبر در اوج بوده است.

طبق گزارش‌ها، مشارکت اجتماعی (social engagement) کاردانو به ۱۳۸ میلیون رسیده، در حالی که تسلط اجتماعی (social dominance) آن به ۱۰٫۷ رسیده است.

در این میان، معیارهای پلتفرم LunarCrush نیز برای کاردانو بسیار صعودی به نظر می‌رسند. به عنوان مثال، در این پلتفرم، کاردانو امتیاز Galaxy برابر با ۴۸ دارد و Altrank آن ۱۹ است.will-cardanos-popularity-be-enough-to-drive-adas-bull-run-1در همین حال، لازم به ذکر است که شاخص‌‌های قدرت نسبی (RSI)، استوکاستیک و جریان پول (MFI) کاردانو در موقعیت‌های اشباع خرید هستند. به این معنی است که این رمزارز ممکن است شاهد افزایش فشار فروش باشد.

از طرفی، قیمت ADA به حد بالایی اندیکاتور بولینگر باندز رسیده که شانس ادامه روند نزولی را بیشتر می‌کند. در این میان، تنها شاخص جریان پول چایکین (CMF) افزایشی بوده و به نفع گاوها باقی مانده است.will-cardanos-popularity-be-enough-to-drive-adas-bull-run-1حال، باید منتظر ماند و دید که آیا افزایش محبوبیت کاردانو در شبکه‌های اجتماعی، می‌تواند به نفع قیمت ADA تمام شود یا خیر.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته آیا محبوبیت کاردانو در شبکه‌های اجتماعی برای پیشبرد روند صعودی ADA کافی است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#آیا #محبوبیت #کاردانو #در #شبکههای #اجتماعی #برای #پیشبرد #روند #صعودی #ADA #کافی #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply