Monday, April 29, 2024


ada-price-rally-cardano-on-the-way-to-1-amid-current-developments

زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ درصد افزایش یافت و در حال حاضر بالاتر از مقاومت ۰.۲۹ دلار قرار گرفته است. بر اساس داده‌های بازار، رشد هفتگی قیمت کاردانو نیز به ۲۰ درصد می‌رسد.

با توجه به شکل زیر، اگر بازار خرسی با موج Z به پایان رسیده باشد و ما در حال حاضر، شاهد آغاز یک الگوی ۵ موجی بزرگتر باشیم، در این صورت، رشد فعلی احتمالاً ادامه خواهد یافت.ada-price-rally-cardano-on-the-way-to-1-amid-current-developments-برای این که کاردانو بتواند به هدف ۱ دلاری خود دست پیدا کند، ابتدا باید از ناحیه ۰.۴۰ دلار که در واقع مقاومت محدوده معاملاتی فعلی است، عبور کند.

این بریک آوت نه تنها شروع یک روند صعودی را برای کاردانو نشان می‌دهد، بلکه زمینه را برای رسیدن قیمت ADA به ۱ دلار فراهم می‌کند.

در این میان، بنیاد کاردانو به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی را در رابطه با پارامترهای استیکینگ در بلاکچین کاردانو انجام داده که می‌توانند باعث افزایش مزیت رقابتی و تجربه کاربری بهتر شوند.

این به‌روزرسانی‌ها شامل کاهش پارامتر minPoolCost از ۳۴۰ کاردانو به ۱۷۰ کاردانو، است. علاوه بر این، چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، به شایعات در مورد توقف استیبل کوین Djed واکنش نشان داده و تاکید کرده است که این پروژه ادامه خواهد داشت و تحت ارتقای قابل‌توجهی قرار خواهد گرفت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل قیمت کاردانو: چه زمانی قیمت ADA به بالای ۱ دلار برمی‌گردد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#تحلیل #قیمت #کاردانو #چه #زمانی #قیمت #ADA #به #بالای #دلار #برمیگردد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply