Monday, April 29, 2024


ثبت ۵ کندل روزانه سبز رنگ توسط کاردانو! رالی صعودی ADA ادامه پیدا می‌کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقهکاردانو (ADA)، همراه با بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال، روند صعودی جدیدی را آغاز کرده است. بر اساس داده‌های بازار، کاردانو از قیمت ۰.۲۴۷ دلار در ۱۹ اکتبر روند افزایشی خود را آغاز نمود و توانست از سد میانگین متحرک (MA) ۵۰ روزه در قیمت ۰.۲۵۲ دلار که از ماه آگوست به عنوان یک مقاومت عمل می‌کرد، عبور کند. در حال حاضر، قیمت کاردانو با ثبت ۵ کندل روزانه سبز، به ۰.۲۸ دلار رسیده است.

گرت سولووی، معامله‌گر ارزهای دیجیتال، معتقد است که خروج کاردانو از الگوی کنج نزولی بلندمدت خود ممکن است باعث تضعیف کوتاه‌مدت روند نزولی کاردانو شده باشد. این ارز دیجیتال اکنون با سطح مقاومتی ۰.۳۰ دلار مواجه است.

ثبت ۵ کندل روزانه سبز رنگ توسط کاردانو! رالی صعودی ADA ادامه پیدا می‌کند؟

میانگین متحرک ۲۰۰ روزه در قیمت ۰.۳۱ دلار نیز می‌تواند به عنوان یک مقاومت کلیدی بر سر راه افزایش قیمت کاردانو در نظر گرفته شود. معامله‌گران همچنین باید به دقت ناحیه ۰.۲۴ دلار را زیر نظر داشته باشند؛ زیرا سقوط به زیر این ناحیه می‌تواند سناریوی صعودی کاردانو را باطل کند.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، محصولات دارایی دیجیتال برای چهارمین هفته متوالی، ۶۶ میلیون دلار جذب سرمایه را به ثبت رسانده‌اند که این مقدار در طول چهار هفته مجموعاً به ۱۷۹ میلیون دلار رسید. این جریان‌های ورودی ممکن است به هیجان‌ پیرامون راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین در ایالات متحده مرتبط باشد. در این بین، کاردانو با جذب کمتر از ۰.۱ میلیون دلار، جذب سرمایه نسبتاً ضعیفی را به ثبت رسانده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ثبت ۵ کندل روزانه سبز رنگ توسط کاردانو! رالی صعودی ADA ادامه پیدا می‌کند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#ثبت #کندل #روزانه #سبز #رنگ #توسط #کاردانو #رالی #صعودی #ADA #ادامه #پیدا #میکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply