Wednesday, May 8, 2024


crypto-indutry-worker-survey-fiat-paychecks-remote-workforc-

زمان مطالعه: 2 دقیقهیک نظرسنجی که اخیراً توسط Pantera Capital انجام شده، برخی از روندهای جذاب در فضای وب۳ را روشن کرده است.

این نظرسنجی که پاسخ‌های ۱۶۰۰ شرکت‌کننده را در ۷۷ کشور و بخش‌های مختلف جمع‌آوری کرد، نشان داد که تقریباً ۹۰ درصد از کارکنان حوزه ارزهای دیجیتال دورکار هستند.

یکی از مهم‌ترین یافته‌ها در نظرسنجی مذکور این بود که تنها ۳ درصد از متخصصان صنعت ارزهای دیجیتال حقوق خود را به صورت رمزارز دریافت می‌کنند. در عوض، اکثریت کارکنان حوزه ارزهای دیجیتال همچنان حقوق خود را با ارزهای فیات سنتی می‌گیرند.

از نظر جغرافیایی، آمریکای شمالی به‌ عنوان یک مرکز مهم برای متخصصان رمزارزها پدیدار شد؛ به طوری که افراد در این منطقه میانگین حقوقی معادل ۱۷۶۴۷۹ دلار دریافت می‌کردند که به طور قابل‌توجهی بالاتر از میانگین حقوق جهانی است.

در مقابل، آمریکای لاتین میانگین درآمد سالانه ۱۰۴۷۷۱ دلاری را ارائه می‌کند که نشان‌دهنده تفاوت‌های منطقه‌ای در میزان دستمزدها است.

این گزارش همچنین نشان داد که بازار نزولی فعلی بر برخی کارکنان حوزه بلاکچین تأثیر می‌گذارد؛ زیرا شرکت‌ها استعدادهای باتجربه را در اولویت قرار می‌دهند.

همچنین حقوق متوسط نسبت به سال قبل کاهش یافته است. با وجود این چالش‌ها، صنعت ارزهای دیجیتال به جذب استعدادها ادامه می‌دهد و تقریباً ۲۱۳۰۰ شغل خالی در دسترس است.

با توجه به تحولات نظارتی، رئیس منابع انسانی Pantera با اشاره به احکام مثبت اخیر، مانند طبقه‌بندی نشدن ریپل (XRP) به عنوان یک اوراق بهادار و موفقیت گری‌اسکیل در صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین خود، ابراز خوش‌بینی کرد.

این نتایج مطلوب به ‌عنوان محرک‌هایی برای رشد صنعت ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می‌شوند که به طور بالقوه منجر به فرصت‌های شغلی بیشتر و حقوق‌های بالاتر در فضای رمزارزها می‌گردد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته میزان حقوق و دستمزد کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال: میانگین درآمدها چقدر است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#میزان #حقوق #دستمزد #کارشناسان #حوزه #ارزهای #دیجیتال #میانگین #درآمدها #چقدر #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply