Saturday, April 27, 2024


united-states-voters-politician-crypto-brian-armstrong

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی کوین بیس، بر اهمیت روزافزون ارزهای دیجیتال در سیاست آمریکا تاکید کرده است. وی معتقد است که، اکنون رای‌دهندگان هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب نامزد مورد نظر خود، موضع‌گیری‌ او در مورد ارزهای دیجیتال را در نظر می‌گیرند.

آرمسترانگ، نامزد ریاست جمهوری مورد نظر خود را فاش نکرد، اما اظهار داشت که نامزدهایی که درباره رمزارزها صحبت می‌کنند، بازخورد مثبتی دریافت کرده‌اند. او معتقد است که سیاست‌مداران طرفدار کریپتو این را فرصتی برای به چالش کشیدن سیاست‌های پرزیدنت بایدن می‌دانند که واکنش‌های متفاوتی را در جامعه کریپتو ایجاد کرده است.

کریس لارسن، یکی از بنیان‌گذاران ریپل، پیش‌تر از موضع پرزیدنت بایدن در حوزه ارزهای دیجیتال انتقاد کرده و گفته بود که این امر مانع نوآوری در این حوزه خواهد شد و باعث می‌شود ایالات متحده در صنعت جهانی بلاکچین عقب بماند.

آرمسترانگ همچنین بر اهمیت استیبل کوین‌ها تاکید کرد و بیان داشت که ۶۷ درصد از آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که سیستم مالی به یک به‌روزرسانی اساسی نیاز دارد. او همچنین مدعی شد که برای به‌روزرسانی سیستم مالی و کمک به رشد اکوسیستم کریپتو و در عین حال حفظ دلار آمریکا، استیبل کوین‌ها نقش بسیار مهمی خواهند داشت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برای پیروزی به رمزارزها پناه می‌برند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.



Source
#نامزدهای #انتخابات #ریاستجمهوری #آمریکا #برای #پیروزی #به #رمزارزها #پناه #میبرند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply