Wednesday, May 8, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال در حال آماده شدن برای یک رالی گاوی پیش‌بینی‌شده است و در این میان، پروژه‌های رمزارزی که از فناوری‌های جدید برای افزایش مقیاس‌پذیری و کارایی بلاکچین استفاده می‌کنند، توجه معامله‌گران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند.

از جمله این پروژه‌ها می‌توان به مانتا نتورک (MANTA) اشاره کرد، یک اکوسیستم ماژولار پیشرفته که برای وب ۳ طراحی شده و به سرعت در حال تبدیل شدن به مقصد توسعه‌دهندگانی است که قصد ایجاد و راه‌اندازی برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر زبان سالیدیتی (Solidity) را دارند.
با استفاده از فناوری پیشرفته مانتا، توسعه‌دهندگان می‌توانند به سرعت تراکنش بالاتری در مقایسه با بلاکچین‌های لایه اول سنتی دست یابند و در عین حال، هزینه گس کمتری را هم نسبت به راه‌حل‌های لایه دوم معمول پرداخت کنند.

RamzarzRamzarzخرید سریع MANTA!
با یک کلیک مانتا (MANTA) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید MANTA


این ترکیب منحصربه‌فرد، توکن بومی این شبکه، یعنی MANTA را به انتخاب جذابی برای سرمایه‌گذارانی تبدیل کرده که به دنبال فرصت های امیدوارکننده در بازار ارزهای دیجیتال هستند.
در زمان نگارش این خبر، توکن مانتا با قیمت ۳٫۰۹ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۱۱ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد. رشد قیمتی این ارز دیجیتال در بازه‌های هفتگی و ماهانه نیز به ترتیب به ۵ و ۱۲ درصد می‌رسد.top-4-layer-2-crypto-to-buy-now-for-2024-bull-run
این روند حاکی از احساسات صعودی قوی در بین سرمایه‌گذاران مانتا است. توکن MANTA که در حال حاضر در جایگاه ۱۱۵ بازار قرار دارد، رشد قابل‌توجه بیش از ۳۵ درصد را از زمان معرفی خود در اوایل سال جاری تجربه کرده که نشان‌دهنده رشد پایدار و اعتماد سرمایه‌گذاران به آن است.


منبع

کریپتو پالیتن




#مانتا #انتخاب #توسعهدهندگان #سرمایهگذاران #چرا #توکن #MANTA #آینده #درخشانی #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply