Thursday, May 9, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت دوج‌کوین (DOGE) با ثبت ۳۶ درصد افزایش طی ۲۴ ساعت گذشته و عبور از مرز ۰.۱ دلار، از رشد اخیر بازار بهره برده است.

در زمان نگارش این خبر، دوج‌کوین ۰.۱۳۳ دلار قیمت دارد و ارزش بازار آن، ۱۸.۶۳ میلیارد دلار است. حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال نیز با ۲۰۵ درصد رشد به ۵.۶۳ میلیارد دلار افزایش یافته است.
لازم به ذکر است که قیمت دوج‌کوین نسبت به هفته گذشته، حدود ۵۵ درصد افزایش یافته که می‌تواند نشان‌دهنده آغاز چرخه صعودی بعدی باشد. در همین حال، لازم به ذکر است که دوج‌کوین برای چهارمین بار در تاریخ خود، سیگنال افزایش قیمت دو هفته‌ای را نشان می‌دهد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در گذشته، هر بار که این سیگنال تایید شده، قیمت به صورت سهموی در ماه‌های بعد افزایش یافته است.dogecoin-doge-price-jumps-30-past-12-cents-beginning-of-parabolic-rally
علاوه بر این، دوج‌کوین در حال انباشته شدن توسط نهنگ‌ها است. داده‌های پلتفرم ردیابی ویل‌آلرت (Whale Alert) نشان می‌دهند که ۲۷۶.۲۱ میلیون توکن DOGE از پلتفرم معاملاتی رابینهود (Robinhood)، برداشت شده است.
علی مارتینز، تحلیلگر مشهور ارز دیجیتال، پیش‌بینی جسورانه‌ای را در مورد آینده قیمت این ارز دیجیتال منتشر کرده است. وی با توجه به داده‌های تاریخی و پویایی کنونی بازار، پیش‌بینی می‌کند که قیمت دوج‌کوین می‌تواند تا ماه آوریل به ۱.۷ دلار برسد.





#رشد #۳۵ #درصدی #دوجکوین #در #۲۴ #ساعت #گذشته #صعود #سهموی #DOGE #آغاز #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply