Wednesday, May 8, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهاکوسیستم استارک‌نت (Starknet) اخیراً مورد هک قرار گرفته و یکی از قابل‌توجه‌ترین حملات سیبیل یا سیبل (Sybil) در حوزه ارزهای دیجیتال روی آن اجرا شده است.

حمله سیبیل، یک نوع حمله سایبری است که در آن، یک کاربر می‌تواند با ایجاد چندین حساب جعلی، اقدامات خرابکارانه انجام دهد.
طی این حمله، هکر موفق شد با استفاده از ۱۳۶۱ کیف پول، در ایردراپ استارک‌نت شرکت کند. او توانست ۱۴۳۲۸۰۰ توکن STRK به ارزش تقریبی ۳ میلیون دلار را دریافت و آن‌ها را به آدرس مورد نظر خود منتقل نماید.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با توجه به اینکه استارک‌نت تدابیر امنیتی مقابله با حملات سیبیل را پیاده کرده بود، موفقیت این حملات سؤالات جدی را ایجاد کرده است.
این اتفاق در بحبوحه اعلام خبر فهرست شدن استارک‌نت در صرافی بایننس رخ داده است. پس از اعلام این خبر، نوسانات قیمت این ارز دیجیتال افزایش یافت.
واکنش بازار در ابتدا مثبت بود و قیمت رشد کرد، با این حال، این شرایط موقتی بود؛ زیرا قیمت به دنبال احساسات بازار و احتمالاً تحت تأثیر انتشار اخبار حمله به ایردراپ، کاهش یافت.
این حمله به عنوان یک یادآوری مهم برای توسعه‌دهندگان پروژه‌های مشابه که قصد دارند از استراتژی ایردراپ برای توزیع توکن خود استفاده کنند، عمل می‌کند و نشان می‌دهد که حتی پیچیده‌ترین استراتژی‌های محافظت از حملات سیبیل، ممکن است همیشه کارساز نباشند.





#حمله #میلیون #دلاری #هکرها #به #ایردراپ #استارکنت #ماجرا #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply