Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهیک سرمایه‌گذار باهوش اخیراً با خرید مقدار قابل‌توجهی از ارز دیجیتال فانتوم (FTM) توجه جامعه کریپتو را به خود جلب کرده است.

چنین خرید‌های عظیمی معمولا بر روند قیمت دارایی‌ها تأثیر می‌گذارند و معامله‌گران با شناسایی به موقع آن‌ها می‌توانند از فرصت‌های به وجود آمده نهایت بهره را ببرند.
طبق گزارش‌ها، معامله‌گر مذکور، ۳.۱۸ میلیون توکن FTM، به ارزش تقریبی ۲.۲۶ میلیون دلار را در مدت پنج ساعت خریداری کرده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع FTM!
با یک کلیک فانتوم (FTM) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید XRP


با توجه به داده‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل اسپات‌آن‌چین (Spot on Chain)، این معامله‌گر پیش از این بین‌ماه‌های ژانویه و مارس، از خرید و فروش توکن‌های فانتوم، ۱.۶۷ میلیون دلار (سود ۱۴۸ درصدی) سود به دست آورده است.
در حال حاضر، فانتوم ۰.۷۰۱۷ دلار قیمت دارد و در محدوده ۰.۷۹ تا ۰.۸۲ دلار با مقاومتی قوی روبرو است. این سطح در گذشته هم به‌عنوان حمایت و هم به‌عنوان مقاومت عمل کرده‌، لذا نحوه واکنش قیمت به آن در تعیین روند آتی از اهمیت بالایی برخوردار است.
با توجه به اقدامات صعودی شماری از معامله‌گران، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که در صورت غلبه قیمت بر مقاومت ۰.۷۹ دلار، احتمال ۱ دلاری شدن این ارز دیجیتال وجود خواهد داشت. از طرفی، عدم شکسته شدن این سطح باعث تقویت مقاومت آن خواهد شد.


منبع

بی‌این‌کریپتو





Source
#خرید #میلیونها #فانتوم #توسط #یک #نهنگ #چه #آیندهای #در #انتظار #قیمت #FTM #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply