Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهاستلار (XLM) که یکی از شبکه‌های پیشگام در حوزه بلاکچین است و به عنوان یک تسهیل‌کننده تراکنش‌های بین‌المللی شناخته می‌شود، در آستانه ورود به دوران جدیدی قرار دارد.

پیاده‌سازی قراردادهای هوشمند از طریق بروزرسانی پروتکل ۲۰، تمام نگاه‌ها را به سمت استلار و اعتبارسنج‌های آن معطوف کرده است؛ چراکه رای اعتبارسنج‌ها می‌تواند مسیر آتی استلار را تعیین کند.
اوایل این هفته، بنیاد توسعه استلار از در دسترس بودن مجموعه کاملی از نرم‌افزارهای پشتیبان پروتکل ۲۰ خبر داد. این پیشرفت‌ها نشان می‌دهند که تمام پیش‌نیازهای فنی برای این به‌روزرسانی فراهم شده و صحنه برای رای‌گیری اعتبارسنج‌ها آماده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


پروتکل ۲۰ یک به‌روزرسانی بزرگ برای شبکه استلار است که قابلیت‌های جدید و هیجان‌انگیزی مانند قراردادهای هوشمند و بهبود امکانات، در آن گنجانده شده و اوج تلاش‌های این شبکه را برای افزایش قابلیت‌ها و فرصت‌ها در اکوسیستم خود، نشان می‌دهد.
از طریق این به‌روزرسانی، راه برای ادغام قراردادهای هوشمند Soroban که دنیایی از امکانات نوآورانه را برای کاربران و توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند، هموار خواهد شد.
تصمیم نهایی اکنون در دست اعتبارسنج‌ها است، نقش آنها نه تنها در کوتاه‌مدت بلکه در بلندمدت هم در جهت حفظ یکپارچگی و اجماع بلاکچین استلار فوق‌العاده مهم است.
در صورت تایید، استلار وارد عصر نوین خود خواهد شد.این به‌روزرسانی، علاقه کاربران به توکن بومی استلار، XLM را افزایش داده است.
در زمان نگارش این خبر، استلار با قیمت ۰.۱۱۹۵ دلار معامله می‌شود.
قیمت استلار در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۵ درصد و نسبت به هفته گذشته ۸ درصد افزایش داشته است. با عرضه در گردش ۲۸ میلیارد توکنی استلار، ارزش بازار این رمزارز تقریبا ۳.۴ میلیارد دلار است.


#ورود #استلار #به #عصر #جدید #آیا #ارتقای #این #شبکه #قیمت #XLM #را #افزایش #خواهد #داد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply