Saturday, May 11, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهلایت‌کوین (LTC) در حال حاضر بالای خط روند حمایتی بلندمدتی که به مدت ۶۰۰ روز برقرار بوده است، معامله می‌شود. قیمت این ارز دیجیتال دیروز پس از رسیدن به حمایت کوتاه‌مدت خود جهش کرد، اما نتوانست به محدوده جانبی قبلی خود برسد.

آیا قیمت لایت‌کوین بالاتر از سطح حمایتی باقی خواهد ماند؟

تحلیل تکنیکال تایم‌فریم هفتگی نشان می‌دهد که قیمت LTC هم‌راستا با یک خط روند صعودی که به مدت ۶۰۰ روز به عنوان حمایت عمل کرده، افزایش یافته است. این خط روند بارها به عنوان حمایت تأیید شده است (نشانه‌های سبز) که آخرین مورد آن در هفته گذشته اتفاق افتاد. در حال حاضر، این خط روند با ناحیه حمایت افقی در یک سطح قرار گرفته است.
لایت‌ کوین در دوراهی سرنوشت‌ساز: آیا حمایت ۶۰۰ روزه شکسته خواهد شد؟
در حالی که قیمت LTC در آگوست ۲۰۲۳ شروع به افزایش کرد، نتوانست روند صعودی خود را حفظ کند و دوباره به سمت این خط روند بازگشت.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


تیم توسعه‌دهنده لایت‌کوین اخیراً اعلام کرده که صرافی سازمانی EDX، در حال گسترش فعالیت‌های خود در آسیا است. لازم به ذکر است که این صرافی امکان معاملات بیت کوین، اتریوم و لایت‌کوین را فراهم می‌کند.
در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) هفتگی هم وضعیتی نزولی دارد. این اندیکاتور زیر ۵۰ قرار گرفته و در حال سقوط (دایره قرمز) است که سیگنالی نزولی محسوب می‌شود.

پیش‌بینی قیمت لایت‌کوین

تحلیل تکنیکال تایم‌فریم شش ساعته نشان می‌دهد که قیمت لایت‌کوین به احتمال زیاد سطح حمایت بلندمدت خود را خواهد شکست (بریک داون). این موضوع توسط نحوه حرکت قیمت و اندیکاتور RSI نیز تأیید می‌شود.
روند حرکت قیمت نشان می‌دهد که لایت‌کوین از دسامبر ۲۰۲۳ هم‌راستا با یک خط روند نزولی کاهش یافته است که به عنوان مقاومت عمل می‌کند. آخرین‌بار که قیمت با این مقاومت مواجه شد (علامت قرمز)، دوازدهم ژانویه بود که در ادامه، قیمت سطح حمایت افقی ۶۸ دلار را شکست.
لایت‌ کوین در دوراهی سرنوشت‌ساز: آیا حمایت ۶۰۰ روزه شکسته خواهد شد؟
روز گذشته، قیمت در سطح ۶۳.۵۰ دلار حمایت شد و افزایش یافت. با این حال، این سطح حمایت، قدرت کمتری نسبت به سطح ۶۸ دلار دارد.
علاوه بر این، اندیکاتور RSI شش ساعته نیز وضعیتی نزولی دارد و خط واگرایی صعودی (سبز) خود را شکسته است. اگر قیمت به زیر ۶۳.۵۰ دلار سقوط کند، می‌تواند تا ۸ درصد کاهش یافته و به نزدیک‌ترین حمایت بعدی در ۶۰.۵۰ دلار برسد.
علی‌رغم این پیش‌بینی نزولی، بازیابی سطح ۶۸ دلار می‌تواند باعث افزایش ۱۲ درصدی قیمت و رسیدن آن به مقاومت خط روند در ۷۳ دلار شود.


#لایت #کوین #در #دوراهی #سرنوشتساز #آیا #حمایت #۶۰۰ #روزه #شکسته #خواهد #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply