Friday, May 10, 2024


btc-price-shoots-to-38000-despite-the-sec-delaying-spot-bitcoin-etf-approval

زمان مطالعه: 2 دقیقهدر حرکتی غافلگیرکننده، بیت کوین، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان، روند معکوس شدیدی را تجربه کرد و قیمت آن در روز چهارشنبه به ۳۸ هزار دلار رسید. این اولین بار در ۱۸ ماه گذشته است که بیت کوین به این سطح قیمتی دست یافته است.

این رشد قیمتی علی‌رغم اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده تصمیم خود را برای تأیید صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) بیت کوین به تاخیر انداخته، مشاهده شد.

جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ، با انتشار توییتی، درباره تأخیر SEC برای تأیید درخواست سه ETF بیت کوین مربوط به شرکت‌های Hashdex، Franklin و GlobalX، خبر داده است.

همچنین، درخواست گری‌اسکیل برای تبدیل صندوق تراست اتریوم خود به یک ETF اسپات نیز تا ژانویه ۲۰۲۴ به تعویق افتاده است. با این حال، به گفته سیفارت، این تعویق‌ها قابل انتظار بودند و او همچنان خوش‌بین است.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۶ درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این خبر، به ۳۷،۴۶۰ دلار رسیده است.

اما چه چیزی باعث افزایش اخیر قیمت بیت کوین شده است؟ تحلیلگران بر این باورند که فدرال رزرو تقریباً چرخه‌های افزایش نرخ بهره خود را به پایان رسانده که می‌تواند یک تقویت‌کننده قوی برای قیمت ارزهای دیجیتال باشد.

در همین راستا، زک پاندل، مدیرعامل بخش تحقیقات گری‌اسکیل، می‌گوید:

در صورتی که نرخ بهره واقعی به اوج خود برسد و ما همچنان شاهد پیشرفت به سمت تأیید ETF در ایالات متحده باشیم، بهبود قیمت ارزهای دیجیتال می‌تواند ادامه یابد.

در این میان، رکت کپیتال، تحلیلگر محبوب رمزارزها هم می‌گوید:

تا زمانی که قیمت بیت کوین بالاتر از سطح ۳۶ هزار دلار حفظ شود، این احتمال وجود دارد که قیمت این رمزارز در هفته‌های آینده به ۴۳،۱۰۰ دلار برسد.

btc-price-shoots-to-38000-despite-the-sec-delaying-spot-bitcoin-etf-approval
در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تأیید ETF باز هم به تعویق افتاد، اما قیمت بیت کوین افزایش یافت؛ چرا؟! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#تأیید #ETF #باز #هم #به #تعویق #افتاد #اما #قیمت #بیت #کوین #افزایش #یافت #چرا

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply