Sunday, May 5, 2024


رشد 7 برابری ورودی نقدینگی به ریپل، تغیر قیمت در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک تحول شگفت‌انگیز، رمزارز ریپل (XRP) شاهد افزایش فوق‌العاده ۷۰۰ درصدی در حجم ورودی‌ نقدینگی خود بوده است. طبق گزارش اخیر کوین‌شیرز، تنها در هفته گذشته ۷۰۰ هزار دلار بر روی محصولات مرتبط با ریپل سرمایه‌گذاری شده است. این افزایش نه تنها جایگاه ریپل را تقویت می‌کند، بلکه نشان‌دهنده افزایش ۷ برابری ورود نقدینگی به محصولات قابل معامله در بورس (ETP) ریپل در عرض تنها یک هفته است.

موردی که این موضوع را حتی جذاب‌تر می‌کند، ارتباط آشکار آن با افزایش ورودی ریپل به صرافی بیت ‌استمپ (Bitstamp) است. به طور معمول، چنین فعالیت‌هایی ممکن است نشانه‌ای از ریزش قیمت باشد، اما در مورد ریپل، چیزی کاملاً متفاوت نمایان است. افزایش ورودی نقدینگی به ریپل در صرافی بیت ‌استمپ می‌تواند با پذیرش رو‌به‌رشد خدمات پرداخت‌ ریپل، که قبلاً به عنوان نقدینگی درخواستی (ODL) شناخته می‌شد، مرتبط باشد.

ذکر این نکته ضروری است که ریپل تا حدودی مالک بیت استمپ است و این صرافی به طور فعال ریپل را در خدمات پرداخت خود گنجانده است. این رابطه نزدیک بین ریپل و بیت ‌استمپ می‌تواند محرک مهمی در پشت سرگذاشتن سرمایه‌گذاری‌های متمرکز بر ریپل باشد.

با این حال، بازار محصولات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال تصویر متفاوتی را ترسیم می‌کند. بازار محصولات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال ششمین هفته متوالی خروج نقدینگی خود را با مجموع ۹.۱ میلیون دلار ثبت کرد. از ابتدای سال جاری، مجموع خروجی‌ها به ۱۲۵.۵ میلیون دلار رسیده است. قابل ذکر است کهETPهای بیت کوین (BTC) هفته گذشته ۵.۹ میلیون دلار خروجی ثبت کردند.

این افزایش در جریان ورودی نقدینگی به ریپل، همراه با ارتباط آن با خدمات پرداخت بیت استمپ، نشان می‌دهد که ریپل در حال حاضر افزایش قابل توجهی در علاقه و پذیرش سرمایه‌گذاران را تجربه می‌کند. با این حال، بازار ارزهای دیجیتال همچنان با چالش‌هایی مواجه است که با جریان‌های خروجی مداوم سروکار دارد و ماهیت پیچیده و پویای چشم‌انداز سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را برجسته می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رشد ۷ برابری ورودی نقدینگی به ریپل، تغیر قیمت در راه است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#رشد #برابری #ورودی #نقدینگی #به #ریپل #تغیر #قیمت #در #راه #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply