Saturday, May 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهخزانه کاردانو که صندوقی برای تامین مالی توسعه این شبکه است، اکنون ۱.۵ میلیارد توکن ADA را به ارزش بیش از ۷۲۰ میلیون دلار در اختیار دارد. این رقم، بیش از ۴ درصد از کل عرضه در گردش ADA را تشکیل می‌دهد.cardano-treasury-controls-over-billion-adaارزش دلاری خزانه کاردانو ماه گذشته به طور موقت از ۱ میلیارد دلار فراتر رفت. این موضوع باعث شد تا دن گامباردلو، تحلیلگر و مجری کانال یوتیوبی کریپتو کپیتال ونچر، چنین خزانه‌هایی را یک ستون اساسی برای اکوسیستم‌های متکی به خود معرفی کنند.

با وجود نوسانات در ارزش دلاری خزانه کاردانو، تعداد توکن‌های ADA آن به طور پیوسته در حال افزایش است. تحلیلگران، افزایش موجودی خزانه کاردانو را به فعالیت روزافزون در این شبکه نسبت می‌دهند.
طبق گزارش‌ها، این خزانه از طریق کارمزد تراکنش‌ها و بخشی از پاداش‌های بلاک، درآمد کسب می‌کند و یک سیستم غیرمتمرکز برای تصمیم‌گیری در مورد تخصیص بودجه دارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به این ترتیب، اعضای جامعه دارندگان ADA می‌توانند پروژه‌هایی را که واجد شرایط دریافت بودجه هستند، پیشنهاد دهند و در رای‌گیری شرکت کنند.
در این میان، علی مارتینز، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، با اشاره به عملکرد گذشته کاردانو، پتانسیل رشد قابل توجهی را برای قیمت ADA پیش‌بینی می‌کند.
مارتینز می‌گوید:

آخرین باری که نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق یافته (MVRV) کاردانو به زیر ۲۲- درصد کاهش یافت، قیمت ADA بیش از ۷۵ درصد افزایش یافت. اکنون با بازگشت نسبت MVRV به زیر ۲۲- درصد ، ممکن است شاهد جهش چشمگیر دیگری باشیم.

همچنین، احساسات صعودی در بازار کلی ارزهای دیجیتال هم، انتظارات برای افزایش قیمت ADA را تقویت می‌کند. بسیاری از تحلیلگران، پس از هاوینگ اخیر بیت کوین، انتظار یک رالی قابل توجه برای کل بازار را دارند و بر این باورند که کاردانو نیز از این روند مستثنی نخواهد بود.


منبع

بی‌این‌کریپتو





Source
#انباشت #۱۵ #میلیارد #ADA #در #خزانه #کاردانو #خبرهای #خوبی #برای #قیمت #در #راه #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply