Saturday, May 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه گفته علی مارتینز، تحلیلگر معروف، ارز دیجیتال پالیگان (MATIC) پس از اصلاح قیمتی خود در یک هفته گذشته، اکنون برای پیشرفت‌های بزرگ آماده است.

در زمان نگارش این خبر، پالیگان با قیمت ۰٫۸۷ دلار معامله می‌شود که نسبت به هفته گذشته، حدود ۹ درصد افت دارد. اما این تحلیلگر اعلام کرده که این ارز دیجیتال در نمودار روزانه یک سیگنال خرید صادر کرده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


مارتینز با انتشار توییتی در پلتفرم X خاطرنشان کرد که اندیکاتور تی‌دی ‌سکوئنشال (TD sequential) برای پالیگان یک سیگنال خرید داده و در مورد برگشت بالقوه قیمت آن خبر می‌دهد.polygon-analyst-predicts-breakout-to-
مارتینز در ادامه توییت خود گفته که اگر قیمت پالیگان بالاتر از حمایت ۰٫۸۷ دلار باقی بماند، می‌توانیم شاهد بازگشت قیمت آن به ۰٫۹۵ دلار و حتی، ۱ دلار باشیم.
لازم به ذکر است، آخرین باری که اندیکاتور تی‌دی ‌سکوئنشال سیگنال مشابهی را برای پالیگان نشان داده بود، قیمت این ارز دیجیتال از ۰٫۹۵ دلار به ۱٫۰۸ دلار افزایش یافت.
علاوه بر این، شبکه پالیگان در حال حاضر دستخوش تغییرات اساسی است که می‌تواند مسیر قیمت آن را برای ادامه سال تعیین کند.
یکی از این تغییرات، ارتقای برنامه‌ریزی شده به پالیگان ۲ و تغییر توکن MATIC به توکن POL، به عنوان توکن اصلی برای پرداخت کارمزد گس و استیکینگ در اکوسیستم پالیگان است.


منبع

بیت‌کوینیست




#پالیگان #سیگنال #خرید #داد #قیمت #MATIC #تا #کجا #میتواند #صعود #کند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply