Sunday, May 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر شرایط غیرقابل پیش‌بینی کنونی در بازار کریپتو، یک انتقال رمزارزی توجه علاقه‌مندان به این بازار در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. قیمت توکن بومی میکر، MKR، در نتیجه این انتقال تقریباً ۲۰ درصد افزایش یافت.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط پلتفرم ردیابی Scopescan، رون کریستن، بنیانگذار میکر، مقادیر قابل‌توجهی از ارزهای دیجیتال شیبا اینو (SHIB) و لیدو دائو را فروخته و به جای آنها، توکن MKR خریداری کرده است.
طبق گزارش‌ها، کریستن ۱۲ میلیارد SHIB و ۷۵ هزار LDO را به فروش رسانده و پس از آن، ۳۱۲ MKR را با قیمت متوسط ۲،۳۸۹ دلار به ازای هر توکن، خریده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع MKR!
با یک کلیک میکر (MKR) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید MKR


این اقدام باعث ایجاد موجی از گمانه‌زنی‌ها حول توکن‌های SHIB و LDO و رشد قابل‌توجه قیمت MKR در بازار شد.
در زمان نگارش این خبر، توکن میکر در محدوده قیمتی ۲،۵۲۰ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، یک رشد ۶٫۷ درصدی و در بازه‌های زمانی هفتگی و ماهانه به ترتیب ۲۱ و ۲۸ درصد رشد دارد.maker-mkr-price-soars-20-founder-sells-12-bln-shib-75k-ld
همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات میکر هم به ترتیب ۶٫۸ و ۲۴٫۷ درصد افزایش یافته است. با ارزش بازار ۲٫۳ میلیارد دلاری خود، میکر اکنون در جایگاه ۵۲ بازار قرار دارد.
در همین حال، داده‌های معاملات مشتقات میکر هم از ورود سرمایه جدید به این بازار و فعالیت‌های رو به رشد در آن اشاره دارند.
به گزارش پلتفرم Coinglass، سود باز قراردادهای آتی این رمزارز حدود ۴۷٫۶۷ درصد و حجم معاملات مشتقه آن بیش از ۳۲۵ درصد افزایش یافته که به روند صعودی این ارز دیجیتال در بازار اشاره دارد.


#انباشت #صدها #توکن #میکر #توسط #بنیانگذار #آن #رشد #قیمت #MKR #همچنان #ادامه #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply