Wednesday, May 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهاریک وورهیس (Eric Voorhees)، مدیر عامل و بنیانگذار شیپ‌شیفت (ShapeShift) اخیراً با اشاره به بازده فوق‌العاده‌ای که توسط استیبل‌کوین‌هایی مانند تتر (USDT) و یو‌اس‌دی‌سی (USDC) در پلتفرم‌هایی مانند پلتفرم وام‌دهی کامپاند (Compound) ایجاد می‌شود، نگرانی‌هایی را در مورد حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) مطرح کرد.

مدیر‌عامل شیپ‌شیفت تأکید کرد که استیبل‌کوین‌هایی مانند USDT و USDC حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد بازدهی را از وام‌های وثیقه‌گذاری‌شده پلتفرم کامپاند جذب کرده‌اند.
در حالی که این بازده‌ها ممکن است در ظاهر سودآور به نظر برسند، وورهیس از نرخ‌های بی‌سابقه ابراز شگفتی کرد و سؤالاتی را در مورد پویایی‌های اساسی که آنها را هدایت می‌کند، مطرح نمود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


او به نقش شرکت‌های مالی بزرگ در این افزایش بازده اشاره کرد و بیان داشت که ممکن است این شرکت‌ها، ارز فیات خود را به استیبل‌کوین تبدیل کرده باشند و از این موضوع سود ببرند. با این حال، وورهیس تأکید کرد که احتمال وجود خطا در گمانه‌زنی‌های وی وجود دارد؛ زیرا ممکن است به نکته‌ای خاص توجه نکرده باشد.
از این رو، وی از جامعه ارز دیجیتال پرسید: آیا موضوعی هست که به آن توجه نکرده باشم؟ در پاسخ به این پرسش‌، یک کاربر مشاهدات خود را در مورد ماهیت ناپایدار نرخ‌های فعلی به اشتراک گذاشت.
او علت این موضوع را به فارم‌کنندگان ارز دیجیتال یا معامله‌گران اهرمی نسبت داد و بیان کرد که اخیراً استخرهای فارمینگ بایننس توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.
وورهیس پاسخ این کاربر را تأیید کرد و بیان داشت:

این پاسخ صحیح به نظر می‌رسد. با این حال من از شدت این افزایش متعجب هستم.





#نگرانی #از #بازدهی #زیاد #تتر #USDC #در #پلتفرمهای #وامدهی #ارز #دیجیتال

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply